Oferta PRACY!
: 21 lis 2008, 16:03
Poszukujemy Kandydatów dla naszego klienta. Praca dla tego Pracodawcy będzie szansą dla osób bez doświadczenia zawodowego na stały kontakt z językiem obcym oraz zdobycie kompetencji w obszarze obsługi klienta w ramach międzynarodowej korporacji.
Godziny pracy: 8:30-16:30
Pracownik Działu Obsługi Klienta
Nr ref.: 118/12/OK
Miejsce pracy: Katowice
Godziny pracy: 8:30-16:30
Oczekiwania względem Kandydatów:
- wykształcenie minimum średnie, mile widziani studenci
- bardzo dobra znajomość języka angielskiego oraz języka francuskiego lub niemieckiego
- umiejętność obsługi komputera
- umiejętność pracy pod presją czasu
- podzielność uwagi i precyzja w działaniu
- dotykowymi atutami będą: doświadczenie w dziale obsługi klienta i doświadczenie w pracy na systemach ERP
Zakres obowiązków na stanowisku:
- zapewnienie administracyjnego wsparcia dla lokalnych biur sprzedaż y w odniesieniu do wszystkich pytań związanych z produktami, które nie dotyczą kwestii technicznych
- wprowadzenie zamówień do systemu ERP
- aktualizowanie informacji w bazach danych
Pracodawca oferuje:
- pracę w międzynarodowej korporacji
- moż liwość zdobycia doświadczenia zawodowego
- stały kontakt z językiem obcym
Kontakt:
Aplikacje (CV, list motywacyjny), podpisane imieniem i nazwiskiem prosimy przesyłać na adres:
aleksandra.wierbilowicz@workexpress.pl
Jednocześnie informujemy, ż e będziemy kontaktować się tylko z wybranymi osobami.
Prosimy o zawarcie w przesłanych dokumentach klauzuli: "Wyraż am zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji, zgodnie z Ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz.U. Nr 133, poz. 883)".
Godziny pracy: 8:30-16:30
Pracownik Działu Obsługi Klienta
Nr ref.: 118/12/OK
Miejsce pracy: Katowice
Godziny pracy: 8:30-16:30
Oczekiwania względem Kandydatów:
- wykształcenie minimum średnie, mile widziani studenci
- bardzo dobra znajomość języka angielskiego oraz języka francuskiego lub niemieckiego
- umiejętność obsługi komputera
- umiejętność pracy pod presją czasu
- podzielność uwagi i precyzja w działaniu
- dotykowymi atutami będą: doświadczenie w dziale obsługi klienta i doświadczenie w pracy na systemach ERP
Zakres obowiązków na stanowisku:
- zapewnienie administracyjnego wsparcia dla lokalnych biur sprzedaż y w odniesieniu do wszystkich pytań związanych z produktami, które nie dotyczą kwestii technicznych
- wprowadzenie zamówień do systemu ERP
- aktualizowanie informacji w bazach danych
Pracodawca oferuje:
- pracę w międzynarodowej korporacji
- moż liwość zdobycia doświadczenia zawodowego
- stały kontakt z językiem obcym
Kontakt:
Aplikacje (CV, list motywacyjny), podpisane imieniem i nazwiskiem prosimy przesyłać na adres:
aleksandra.wierbilowicz@workexpress.pl
Jednocześnie informujemy, ż e będziemy kontaktować się tylko z wybranymi osobami.
Prosimy o zawarcie w przesłanych dokumentach klauzuli: "Wyraż am zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji, zgodnie z Ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz.U. Nr 133, poz. 883)".