Pies a studia

Forum do ogólnych dyskusji nt. języka angielskiego

Pies a studia

Postautor: mefa1983 » 17 sty 2017, 10:07

Nie wiem czy we właściwym rozdziale zamieściłam ten wątek. W każdym bądź razie chciałabym prosić o radę. Otóż od października studiuję na 1 roku na ASP. Studia tam są zupełnie inne niż takie pospolite jak np. na uniwersytecie czy politechnice. Panuje tam miła, kameralna atmosfera itp. Plan zajęć tez nie jest jakoś napięty, w zasadzie przypomina to warunki typowo szkolne, powiedzmy licealne. Ale do rzeczy. Mieszkam sama, moi rodzice utrzymują mnie, mieszkam daleko od nich. Uczę się dobrze, ale czuję się trochę samotna. Od dawna myślę nad kupnem psa - szczeniaka. Oczywiście to nie żadna mrzonka, myślałam nad tym bardzo długo. Jestem odpowiedzialna, miałam kiedyś królika, który żył u mojego boku przez ponad 8 lat, ale wiem że królik to nie to samo Problem w tym, że nie wiem jak by to wszystko wyglądało. Mieszkam sama w małym mieszkanku w kamienicy, mam dwa kroki na uczelnię i w zasadzie mogłabym mieć psa. Ale co, gdy będę musiała wychodzić na zajęcia? Co wtedy z psem? Nie chciałabym żeby siedział sam w domu i nie daj Boże posmutniał z braku mojej obecności. Co prawda najdłużej nie ma mnie przez 4 godziny w ciągu dnia, zawsze są jakieś przerwy w między czasie albo w ogóle koniec zajęć, więc teoretycznie miałabym dla niego czas. Nie wiem jednak co na to właściciel mieszkania. Taki pies czasem może narobić drobnych szkód, tym bardziej gdy byłby sam w domu. Z jednej strony bardzo chciałabym mieć takiego psiego towarzysza, z którym mogłabym wychodzić na długie spacery, bawić się z nim, podróżować i cieszyć, a z drugiej strony nie wiem czy mam na to wystarczające warunki. Czy ktoś z Was był w takiej sytuacji będąc na studiach? Proszę, doradźcie mi coś.
mefa1983
newbie

Re: Pies a studia

Postautor: vlord » 01 cze 2022, 20:55

инфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфо