Strona 1 z 1

III rozdział z metodyki

: 26 maja 2008, 20:55
autor: Olexa
Mam problem z III chpterem. Pisze ogolnie o problematyce w nuaczanui speakingu metoda callana!!! mamy wyraznie zaznaczone ze III ,a byc praktyczny i to bardzo, wiec w tej metodzie niepozostalo mi nic innego jak zobic ankiete - Anxiety and fluency in speakning english - does the Callan Method helps, bo co innego mozna tu zrobic :? -jednak niewiem jak ruszyc z miejsca, niema konkretnego wzoru, niemam zielonego poejecia jak to zrobic jakie pytania zadnia jak to rozmiescic :bezradny: ?!?!?! prosilabym o jakie kolwiek sugestie :)

???

: 27 maja 2008, 12:58
autor: Olexa
:? nikt nie ma zadnychw skazówek?? czy wystarczy jak zrobie ankiete i np. do tego interwievs z nauczycielami ???...( :> w temacie help oczywiscie mialo byc bez"s")...jak piwinna wygladac taka ankieta ???? :hammer2: ..niestety moj promotor jest poprostu #$@@$@&*%( nic dodac nic ujac

Re: III rozdział z metodyki

: 27 maja 2008, 16:03
autor: xeo
Zaczynasz od pytań ogólnych typu wiek, doświadczenie, płeć, poziom zaawansowania itp. Potem dajesz pytania albo otwarte (dowolna odpowiedź) albo zamknięte (tak/nie, często/rzadko/nigdy itp.). Pytania zadajesz takie, które pozwolą Ci uzyskać odpowiedzi na nurtujące Cię pytania. Potem w rozdziale III przedstawiasz wyniki (tabelki, procenty, słupki, treść/opis) np.

39% badanych twierdzi, ż…e...., natomiast pozostałe 61% jest zdania, ż…e... + wykres

albo

jeśli chodzi o pytanie dotyczące tego i tego to 50% ankietowanych zgodziło się, ż…e to i to, 20% uważ…a, ż…e to i tamto, a 30% nie ma zdania + wykres.

Jeśli chodzi o pytania otwarte to opisujesz tendencje np. zdecydowana większość uczniów twierdzi, ż…e tempo metody Callana wiąż…e się z nieustającym stresem, podniesionym poziomem koncentracji i... część uczniów uważ…a jednak, ż…e...

Co do innych sposobów to oczywiście wywiady czy nawet obserwacje też… będą ok.

OMG :/

: 28 maja 2008, 15:11
autor: Olexa
Baaardzo dziekuje za odpowiwedz:).. szczerze mowiac widze to w podobny sposob, jednka ze moja promotorka ma bardzo dziwne "wizje" dotyczaca pracy licencjackiej, czy mozliwe jest ze tylko w rozdziale trzecim zrobic wszytsko w sposob praktyczny tzn:
I chapter - adults learners of english ( tu opisuje jakimi sa uczniami jakie maja zdolnosci i motywacje, oraz w drugim podrozdzilae Developing adults’ spoken language abilities )
II CHAPTER - to przedewszystkim wszystkie aspekty nauki Metoda Callan z naciskiem na speaking, teachers role, students role itd.)
III CHEPTR - anxiety and fluency in speaking English as a second language – does the Callna Method help ?
3.1Language anxiety influences on L2 speaking performance(opisuje wyniku badan jakiegos tam instytutu)
3.2 Interviews ( tu opisuje opinie uczniow jak i nauczycieli)
3.3 Privet research ( o tu dopiero przeprowadzam wlasne badania tzn opsuje participant, measures, what the questinary was about, analiz/results)

czy takie cos jest dopuszczalne???

czy moze z tego 3.3 zrobic poprostu 4 podrozdzial???? pisac mam o czym jednak jak widac klpoty z rozmieszczeniem wielki - ale tak to jest jak komus nie chce sie przeprowadzic seminarium

Re: III rozdział z metodyki

: 28 maja 2008, 15:26
autor: xeo
Jeśli chodzi o układ pracy to o tym decyduje promotor. Oczywiście powinien wyjaśnić co powinno znaleźć się w poszczególnych rozdziałach. Jeśli ten powyż…szy układ jest Twój to radziłbym go trochę, a nawet bardzo przemeblować, jeśli to zalecenia promotora to tak jak napisałem wcześniej - on decyduje.

.

: 28 maja 2008, 16:05
autor: Olexa
hmmm wiec I i II CHAPTER zostały zatwierdzone przez promotora, III CHAPTER został ułoż…ony w tym tygodniu i promotor jesce tego nie widział, pisze przedewszystkim dlategi iz potym jak przeczytałam Twoje wskazówki odnosnie podobnych postów troche sie przestaraszyłam ze wogole mam nie na temat :P jest wlasnie na etapie 2 ostatnicj paragrafow i mam nadzieje skonczyc to jak naszybciej jednak pisze to jakos tak bez przekonania:) ... thank u anyway !!!

Re: III rozdział z metodyki

: 04 cze 2008, 15:52
autor: maxicas
Olexa pisze:Mam problem z III chpterem. Pisze ogolnie o problematyce w nuaczanui speakingu metoda callana!!! mamy wyraznie zaznaczone ze III ,a byc praktyczny i to bardzo, wiec w tej metodzie niepozostalo mi nic innego jak zobic ankiete - Anxiety and fluency in speakning english - does the Callan Method helps, bo co innego mozna tu zrobic :? -jednak niewiem jak ruszyc z miejsca, niema konkretnego wzoru, niemam zielonego poejecia jak to zrobic jakie pytania zadnia jak to rozmiescic :bezradny: ?!?!?! prosilabym o jakie kolwiek sugestie :)


Hej! ja pisze prace mgr na taki sam temat jak ty! podaj mejla to przesle ci moje ankiety, bo robilam je zarowno z uczniami jak i z nauczycielami. mam za to prosbe: jesli masz pomysl gdzie moge znalezc jakies rzetelne info na temat samej metody callana, tak zeby ja opisac w pracy i podac konkretne zrodlo, please let me know. pozdrawiam!! moj mejl to: fiubzdziupanna@o2.pl odezwij sie, co 2 glowy to nie jedna ;)

Re: III rozdział z metodyki

: 04 cze 2008, 16:08
autor: xeo
Metodę Callana w szczegółach opisuje Teacher's Book (ponad 400 stron)

juz jest

: 16 cze 2008, 12:20
autor: Olexa
hyh juz odpislam i wyslalam materialy :)

Re: III rozdział z metodyki

: 25 gru 2019, 0:57
autor: volord2

Re: III rozdział z metodyki

: 18 kwie 2022, 7:54
autor: vlord

Re: III rozdział z metodyki

: 13 cze 2022, 6:45
autor: vlord
инфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфо
инфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфо
инфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфо
сайтинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинйоинфоинфоинфоинфоинфо
инфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфо
инфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфо
инфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфо
инфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфо
инфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфо
инфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоtuchkasинфоинфо