Strona 1 z 1

czy dobry temat ?

: 20 paź 2008, 16:26
autor: lokosss
czy to dobry temat ? i co dokładnie umiescic w planie prosze o pomoc.

temat: Rozwijanie sprawnosci czytania w jez angielskim u nastolatków z zastosowaniem autentycznych materiałow.

Re: czy dobry temat ? xeo help plis!!!

: 20 paź 2008, 16:53
autor: lokosss
lokosss pisze:czy to dobry temat ? i co dokładnie umiescic w planie prosze o pomoc.

temat: Rozwijanie sprawnosci czytania w jez angielskim u nastolatków z zastosowaniem autentycznych materiałow.

Re: czy dobry temat ?

: 20 paź 2008, 16:55
autor: xeo
Temat ok. Więcej informacji znajdziesz wpisując w wyszukiwarce "authentic materials" http://www.angielski.edu.pl/forum/search.php

Re: czy dobry temat ?

: 20 paź 2008, 17:21
autor: lokosss
a jak ten temat moj brzmiałby w jezyku ang. tak dobrze tlumaczac ?

Re: czy dobry temat ?

: 20 paź 2008, 19:26
autor: lokosss
lokosss pisze:a jak ten temat moj brzmiałby w jezyku ang. tak dobrze tlumaczac ?


przejż…ałem forum i nie wiem nadal co umieścić w planie pracy xeo pomoz napisz co tam mam pisac bo nie wiem nawet od czego zaczac....

Re: czy dobry temat ?

: 20 paź 2008, 21:47
autor: xeo
Tutaj masz wzór planu http://www.angielski.edu.pl/forum/viewtopic.php?t=15150
A z tym tłumaczeniem tematu to się nie wygłupiaj, w końcu jesteś studentem III albo V roku.

Re: czy dobry temat ?

: 22 paź 2008, 15:41
autor: lokosss
plan to ja wiem jak sie juz pisze juz sie wczesniej z tym zapoznalem :)
ja prosilbym o nakierownie mniej wiecej co moglbym umiescic w tym planie ?

a szczegolnie w czesci teoretycznej?

czyli np. what is reading ? dalej selection of authentic matherials cos w tym stylu prosze o pomoc bo nie wiem jak ruszyc....

Re: czy dobry temat ?

: 22 paź 2008, 16:22
autor: xeo
W części teoretycznej musisz umieścić wszystko na temat uczenia sprawności jaką jest reading. W tym celu bierzesz wszystko co ma w nazwie "teaching reading" albo nawiązuje do tego i patrzysz co tam ciekawego piszą, skoro coś się powtarza w wielu książ…kach to musi być waż…ne i nie moż…e tego zabraknąć w Twojej pracy. Twój plan części teoretycznej to ma być coś w stylu spisu treści z książ…ki "teaching reading", tylko nie na podstawie jednego spisu treści tylko wymieszane punkty i podpunkty z róż…nych źródeł (oczywiście podpunktów moż…e w spisie treści nie być dlatego trzeba zaglądnąć do środka). Do tego musisz jakąś część tego rozdziału poświęcić na authentic materials, tutaj robisz dokładnie to samo, bierzesz kilka źródeł z "authentic materials" w nazwie i patrzysz co tam na ten temat moż…na ciekawego napisać. Na pewno zauważ…ysz, ż…e wszędzie są podane plusy i minusy, źródła takich materiałów, cele zastosowań takich materiałów i ich rodzaje, kryteria doboru, wnioski itp.

Tutaj masz przykładowy tekst wraz z bibliografią: http://www.readingmatrix.com/articles/b ... rticle.pdf

Tutaj masz przykładową publikację na temat teaching reading
http://www.ibe.unesco.org/publications/ ... rac12e.pdf

Innych tytułów szukaj na:
books.google.com
scholar.google.com
findarticles.com
google (do hasła "teaching reading" albo "authentic materials"dorzuć słowo bibliography albo books)

Po wpisaniu w google "teaching reading" znajdziesz wypisaną bibliografię pod większością artykułów nawet jeśli nie są zbyt długie.

Re: czy dobry temat ?

: 24 paź 2008, 15:25
autor: lokosss
czy moze byc taki plan ?

4. Rozdiał 1
a. Jakie podejście było do czytania w róż…nych metodach nauczania angielskiego (np. Suggestopedia,direct method, grammar translation method itp. Przy tym oczywiście charakterystyka tych metod.
b. Czy w wyż…ej wymienionych metodach były wykorzystywane materiały autentyczne, jeśli tak to jakie i jak.
rozdział 2
Charakterystyka nastolatków. Opis.

Re: czy dobry temat ?

: 24 paź 2008, 16:19
autor: xeo
Do kosza.

Re: czy dobry temat ?

: 25 gru 2019, 4:11
autor: volord2

Re: czy dobry temat ?

: 18 kwie 2022, 9:47
autor: vlord

Re: czy dobry temat ?

: 13 cze 2022, 9:45
autor: vlord
инфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфо
инфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфо
инфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфо
сайтинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинйоинфоинфоинфоинфоинфо
инфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфо
инфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфо
инфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфо
инфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфо
инфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфо
инфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоtuchkasинфоинфо