TEACHING GRAMMAR....
: 10 lis 2008, 19:20
autor: laura1
zmieniłam zdanie i zdecydowałam się na prace z metod.o nauczaniu gramatyki w gimnazjum a konkretnie czasów. Teraz nie wiem czy skupic sie na jednym np. Present Perfect? czy wziąć np. selected grammar structures? i omówić kilka czasów? jak myslicie? co opisać w czesci teoretycznej ? czy o roli nauczyciela też
powinnam spomniec? Xeo bardzo prosze cie o pomoc, twoje rady sa zawsze pomocne
z góry dziękuje
Re: TEACHING GRAMMAR....
: 11 lis 2008, 19:32
autor: laura1
Xeo baardzo cie prosze o radę javascript:emoticon(':prosi:')
Re: TEACHING GRAMMAR....
: 12 lis 2008, 18:50
autor: xeo
Piszesz wszystko na temat uczenia gramatyki (ogólnie) czyli to co znajdziesz w książ
kach typu "Teaching Grammar" (modele, hipotezy, teorie, definicje, podziały, techniki itd.) Czasy czy inne elementy gramatyki mogą posłuż
yć jak przykłady np. co to jest form i meaning na przykładzie Present Simple, deductive / inductive teaching na przykładzie Present Perfect itd.
Re: TEACHING GRAMMAR....
: 12 lis 2008, 21:43
autor: laura1
a moż
e znacie jakies dobre, godne polecenia ksiązki o teaching grammar?
Re: TEACHING GRAMMAR....
: 12 lis 2008, 22:04
autor: xeo
Re: TEACHING GRAMMAR....
: 22 lis 2008, 23:31
autor: laura1
Witam,
Byłam juz w bibl. i szperałm w internecie - mam juz kilka pozycji , ale mimo to nie mam pojęcia jak zatytułować poszczególne rodziały? naprawdę baardzo proszę o pomoc. wiem, ż
e początek powinien byc ogólnie o grammie, ale co konretnie? jakie tytułu rozdziałów. bede wdzieczna za pomoc
Re: TEACHING GRAMMAR....
: 23 lis 2008, 0:00
autor: xeo
Podział i nazwy rozdziałów powinien podać promotor np. tak:
chapter 1 - Theory
chapter 2 - Research design
chapter 3 - Data Presentation / Analysis
chapter 4 - Conclusions
Teoria to przeważ
nie jeden rozdział. Zacznij np. od definicji gramatyki.