Xeo bardzo prosze o wypowiedz
: 28 gru 2008, 17:57
autor: Kasia863
Xeo please pomoż
! co sadzisz o moim temacie? czy cos takiego mpogłoby być?
Re: Xeo bardzo prosze o wypowiedz
: 06 sty 2009, 22:35
autor: xeo
Cokolwiek to jest, mi się podoba
hmmm
: 07 sty 2009, 18:22
autor: Kasia863
cokolwiek to jest? Oczekiwałam jakiejś poważ
nej odpowiedzi, no nic..
Re: Xeo bardzo prosze o wypowiedz
: 07 sty 2009, 18:50
autor: xeo
Jakie pytanie, taka odpowiedź.
.
: 07 sty 2009, 19:08
autor: Kasia863
Juz wcześniej podawałam temat mojej pracy a mianowicie "classroom assessment" chcialam zebys powiedział co myślisz na ten temat, chyba sie nie zrozumieliśmy. czy spotkałeś sie z takim tematem. Chcialam coś napisać o
- assessment and evaluatio
- importance of assessment and evaluation
- key assessment and evaluation concepts
effects of grades on students etc ???
Re: Xeo bardzo prosze o wypowiedz
: 07 sty 2009, 19:38
autor: xeo
Ocenianie to dobry temat, bo jest nierozerwalnie związany z procesem nauczania, trzeba tylko będzie go trochę zawęzić do np. oceniania speakingu, bo inaczej Ci doktorat wyjdzie jak zaczniesz pisać o ocenianiu każ
dego elementu w nauczaniu języka obcego. W badaniach moż
na byłoby się pokusić np. o zbadanie obiektywności nauczycieli czyli czy ocena wypowiedzi ustnej lub egzaminu ustnego przez kilku(nastu) nauczycieli/egzaminatorów jest taka sama czy raczej każ
dy sobie rzepkę skrobie.
dzieki
: 08 sty 2009, 10:56
autor: Kasia863
dzieki wielkie za podpowiedz! pozdrawiam
Re: Xeo bardzo prosze o wypowiedz
: 30 wrz 2012, 8:51
autor: aquaasia
Hi! Chciałam prosić Xeo o podpowiedz zwiazana z moja przyszla praca mgr. Mianowicie, zastanawiam sie nad tematem: Physical movement in teaching English to learner at the high school and level and to small children.
Chcialam poradzic sie co do planu pracy, czy musze tu zaczynac od tego co to sa metody nauczania, czy od razu przejsc do TPR ( co to jest, kto jest pomyslodawca, zalozenia...itp?) nastepnie okreslic grupe wiekowa(uczniowie liceum a nast. dzieci) nie weim jak zaczac... Chcialam spytac o czesc praktyczna mojej [pracy, co bedzie najlepszym rozwiazaniem ( konspekt lekcji czy ankieta dla nauczycieli?) Pomoz prosze!!!!!
Re: Xeo bardzo prosze o wypowiedz
: 30 wrz 2012, 15:54
autor: xeo
W części teoretycznej wszystko na temat TPR. Część praktyczna uzależ
niona będzie od tego co chcesz zbadać, trudno mi w tej chwili powiedzieć jakie narzędzie badawcze będzie lepsze.
tpr to xeo
: 01 paź 2012, 8:04
autor: aquaasiaaaaa
A czy opisac takze uczniow na danych poziomach? Myslalam o czesci praktycznej jako poprowadzenie zajec w przedszkolu nie uzywajac gestow, nie wskazujac na nic podczas mowienia i na dokonaniu spostrzezen czy dzieci cokolwiek beda z tego rozumialy...Chcialam zbadac wlasnie to, ze bez TPR nie istnieje efektywna nauka dzieci, ale nie przychodzi mi na mysl co zrobic z liceum...Moze calosc pracy odniesc jedynie do malych dzieci..? Co pan Mysli?
Re: Xeo bardzo prosze o wypowiedz
: 01 paź 2012, 22:01
autor: xeo
Podmioty badawcze czyli uczniów, których się bada opisuje się w odpowiedniej części pracy, podaje się tam ilość, podział na płeć, wiek itp.
Musisz zdecydować czy chcesz badać dzieci z przedszkola czy młodzież
z liceum. TPR w liceum to raczej science fiction, ale moż
esz np. sprawdzić jakie elementy TPR występują na tym etapie nauczania, na ile mowa ciała, gestykulacja, mimika itp. jest stosowana przez nauczycieli i uczniów (w jakich sytuacjach, w jakiej formie, w jakim celu itp.). TPR bez gestów w przedszkolu jak to określiłaś to raczej też
jakiś kosmos, przemyśl to, bo wydaje mi się, ż
e nie do końca rozumiesz o co chodzi z TPR (albo ja czegoś tutaj nie rozumiem).