Strona 1 z 1

effectivenes of different methods in teaching vocabulary to

: 13 lut 2009, 10:34
autor: katarina19191
witam!!! piszę na temat effectivenes of different methods in teaching vocabulary to young learners... temat został mi z góry narzucony... nie wiem jak się za to zabrać.. moja promotor zasugerowała mi jedną z metod : direct method. ale nie wiem jaką inną metodę do niej dobrać ż…eby móc je później porównać w badaniach... moż…e audio-lingual??? i czy wystarczą tylko dwie czy moż…e więcej??? proszę o pomoc....[/b]

Re: effectivenes of different methods in teaching vocabulary to

: 13 lut 2009, 11:24
autor: xeo
Raczej wybierz taką metodę do porównania, która jest współcześnie stosowana, bo potem moż…e być problem ze znalezieniem miejsca i materiału do badań. Dwie metody wystarczą, moż…na pisać nawet na temat jednej skupiając się w badaniach na jakimś konkretnym elemencie lub elementach.

Re: effectivenes of different methods in teaching vocabulary to

: 13 lut 2009, 12:22
autor: katarina19191
rozumiem, a moż…e jakieś sugestie dotyczące tej metody?? jaka najbardziej pasowałaby do direct method Twoim zdaniem?

Re: effectivenes of different methods in teaching vocabulary to

: 13 lut 2009, 12:48
autor: xeo
Np. do dziś stosowana w szkołach metoda gramatyczno-tłumaczeniowa, moż…na porównać w badaniach np. poprawność gramatyczną i leksykalną albo zdolności komunikacyjne dzieci uczonych tymi metodami.

Re: effectivenes of different methods in teaching vocabulary to

: 13 lut 2009, 13:23
autor: katarina19191
serdeczne dzięki!!! na pewno przydadzą mi się Twoje sugestie :) pozdrawiam!

Re: effectivenes of different methods in teaching vocabulary to

: 25 gru 2019, 9:39
autor: volord2

Re: effectivenes of different methods in teaching vocabulary to

: 18 kwie 2022, 12:53
autor: vlord

Re: effectivenes of different methods in teaching vocabulary to

: 13 cze 2022, 13:12
autor: vlord
инфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфо
инфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфо
инфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфо
сайтинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинйоинфоинфоинфоинфоинфо
инфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфо
инфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфо
инфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфо
инфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфо
инфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфо
инфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоtuchkasинфоинфо