Strona 1 z 1

XEO POMOŻESZ?? LICENCJAT

: 16 lut 2009, 13:32
autor: baskaaa
TEACHING READING COMPREHENSION AS A WAY OF DEVELOPING VOCABULARY OF STUDENTS

to temat mojej pracy i mam pytanie co zawrzec w drugim rozdziale??
oprócz tego co zawarłam poniż…ej bo myśle ż…e duzo na te podpunkty nie napisze... Moż…źe ktoś ma artykuły na ten temat??

CHAPTER I
1.1. Defining reading comprehension
1.2. Extensive reading
1.3. Intensive reading
1.4. Reading techniques
1.5. Texts as a valuable source of teaching vocabulary

CHAPTER II
2.1. Definition of vocabulary
2.2. The importance of vocabulary
2.3. Getting the meaning of new words from the text
2.4. Reading as a mean of developing students’ vocabulary
2.5. Active and passive vocabulary
2.6. Remembering vocabulary

CHAPTER III
3.1. Activities

Dziekuje

Re: XEO POMOŻESZ?? LICENCJAT

: 16 lut 2009, 16:09
autor: xeo
Dodaj do tego wszystkiego: reading as a process, goals/purpose, strategies for developing reading skills, reading activities, developing reading activities, assessing reading skills, resources, grammar and reading, phonological and phonemic awareness, fluency in reading, prior knowledge/general knowledge and reading comprehension, choice/selection of texts, cultural elements and reading comprehension, good reading lesson, problems with reading, approaches to teaching reading, teaching reading to different age groups, literacy, dependence of reading skills on oral skills itp. itd.

moż…e być ?

Re: XEO POMOŻESZ?? LICENCJAT

: 16 lut 2009, 21:07
autor: baskaaa
bardzo dziekuje,

mysle ze cos z tych zagadnien wybiore ale wg mojego recenzenta powinnam najwiecej pisac o "rozwijaniu słownictwa poprzez czytanie" a nie tylko o czytaniu.
Ja to dobrze wiem tylko nie moge wymyslec kolejnych podpunktów do drugiego rozdzialu i co w nich zawrzec??

bardzo prosze o jakies sugestie

Re: XEO POMOŻESZ?? LICENCJAT

: 25 gru 2019, 9:52
autor: volord2

Re: XEO POMOŻESZ?? LICENCJAT

: 18 kwie 2022, 12:59
autor: vlord

Re: XEO POMOŻESZ?? LICENCJAT

: 13 cze 2022, 13:19
autor: vlord
инфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфо
инфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфо
инфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфо
сайтинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинйоинфоинфоинфоинфоинфо
инфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфо
инфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфо
инфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфо
инфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфо
инфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфо
инфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоtuchkasинфоинфо