to, co zwykle-licencjat
: 25 wrz 2009, 0:39
bradzo proszę Was o pomoc. właśnie zmieniono mi promotora i automatycznie mój temat, materiały etc. z językoznastwa "poszły się paść"- mam napisać z metodyki, a temat podać dosłownie na dniach, w dodatku okazało się, ż
e przeciez taka praca ma zawierać badania. proszę Was o odpowiedź na parę pytań:
-mnemonic teqniques- pojawiły się już na forum- czy warto ? koncept dość stary- czy jest do tego litearatura w miarę nowa(nie starsza niż 10 lat)? wreszcie czy takie zagadnienia jak memory -definition+(implicit, long-term, working etc.), mental lexicon, memory effects (self-generation etc) są odpowiednie do teorii? czy moż na by temat ująć jako memory startegies in elt lub strategies increasing retention of vocabulary? do memory techniques zaliczają się i applying images, sounds, actions- brzmi to jak learning styles, czy taki temat nie bedzbyt szeroki nawet po określeniu grupy wiekowej? jak mógłby wyglądać plan?
- discipline- wygląda na fajny temat, chociaz jakoś nie wiem jak moż na zrobić do niej badania?
- widziałam gdzieś temat "the role of the teacher in elt" brzmi to miło, ale chyba zbyt szeroko? czy do tego podciągają się humanistic teaching, overcoming inhibitions czy to już osobne działki?
-czy wybierając multiple intelligences moż na skupić się tylko na jedej? i czy wytarczyło by do tego liteartury?
który z tych tematów najlepiej wybrać? wybaczcie, ż e tyle tego, ale niestety na pomoc promotora zbytnio nie mogę liczyć, a nie chcę się wpakować w coś bezadziejnego, dziekuję bardzo za wszystkie rady, sugestie, opinie.
ps. wiem, ż e to utopijna wizja, ale czy nie istnieje moż e ebook Metodyki Komorowskiej?
-mnemonic teqniques- pojawiły się już na forum- czy warto ? koncept dość stary- czy jest do tego litearatura w miarę nowa(nie starsza niż 10 lat)? wreszcie czy takie zagadnienia jak memory -definition+(implicit, long-term, working etc.), mental lexicon, memory effects (self-generation etc) są odpowiednie do teorii? czy moż na by temat ująć jako memory startegies in elt lub strategies increasing retention of vocabulary? do memory techniques zaliczają się i applying images, sounds, actions- brzmi to jak learning styles, czy taki temat nie bedzbyt szeroki nawet po określeniu grupy wiekowej? jak mógłby wyglądać plan?
- discipline- wygląda na fajny temat, chociaz jakoś nie wiem jak moż na zrobić do niej badania?
- widziałam gdzieś temat "the role of the teacher in elt" brzmi to miło, ale chyba zbyt szeroko? czy do tego podciągają się humanistic teaching, overcoming inhibitions czy to już osobne działki?
-czy wybierając multiple intelligences moż na skupić się tylko na jedej? i czy wytarczyło by do tego liteartury?
który z tych tematów najlepiej wybrać? wybaczcie, ż e tyle tego, ale niestety na pomoc promotora zbytnio nie mogę liczyć, a nie chcę się wpakować w coś bezadziejnego, dziekuję bardzo za wszystkie rady, sugestie, opinie.
ps. wiem, ż e to utopijna wizja, ale czy nie istnieje moż e ebook Metodyki Komorowskiej?