drogi Xeo i inni ż
yczliwi ludzie, praca metodyka
: 12 maja 2010, 13:50
autor: out_of_good_names
chodzi o pracę z metodyki, rozdział badawczy. czy w podrozdziale 'research implementation' opisujemy przeprowadzone lekcje? chodzi mi o to, czy powinno się rozpisać każ
dą lekcję jak konspekt - najpierw ćw takie, potem takie, handouty itp? czy ograniczyć się do napisania gdzie i kiedy prowadzone były zajęcia i podać ogólne założ
enia kursu np umieszczając tabelkę z datą / celem lekcji / typ ćwiczenia?
dzięki z góry za odpowiedź, wiem, ż
e o to pyta się promotora, ale... sygnały są sprzeczne.
Re: drogi Xeo i inni ż
yczliwi ludzie, praca metodyka
: 12 maja 2010, 20:46
autor: Gość
Jeśli to praca z metodyki, to lesson plans are crucial.
Re: drogi Xeo i inni ż
yczliwi ludzie, praca metodyka
: 12 maja 2010, 21:05
autor: xeo
Konspekty pójdą do załączników. Tutaj trzeba opisać przebieg doświadczenia (kiedy, gdzie, na kim, jak, jakie problemy, jak długo itp. itd.)
Re: drogi Xeo i inni ż
yczliwi ludzie, praca metodyka
: 16 maja 2010, 3:51
autor: out_of_good_names
nieco z innej beczki... z tego co czytam na forum, data presentation/ analysis i conlusions to powinny być osobne rozdziały. czy takie conlusion do pracy powinno być na stronę, dwie, trzy? czy powtarzać w nim wnioski z analizy, czy przy analizie podać procenty liczby etc. a same wnioski zostawić na conclusion?
Re: drogi Xeo i inni ż
yczliwi ludzie, praca metodyka
: 16 maja 2010, 4:24
autor: xeo
Wnioski na licencjacie to jakieś 5 stron. Data presentation/analysis to suche fakty przedstawione w postaci słupków, procentów, wykresów itp. Słowo "analiza" oznacza tutaj analizę danych czyli zliczanie a/b/c/d, szukanie tendencji itp. Z tego wyciąga się potem wspomniane wnioski.
Re: drogi Xeo i inni ż
yczliwi ludzie, praca metodyka
: 16 maja 2010, 17:43
autor: out_of_good_names
i nie opisujemy w nich krótko co było w kazdym z rozdziałów, tak?
dzięki wielkie za wskazówki!