Strona 1 z 1

III rozdział

: 30 maja 2010, 2:04
autor: Gość
MAM PYTANIE ODNOŚNIE III ROZDZIAŁU PRACY LIC.TEMAT PRACY TO "A STEREOTYPE OF AN ENGLISH LANGUAGE TEACHER FROM PRIMARY SCHOOL TO HIGHER LEVEL EDUCATION"
OTO SPIS TREŚCI:
CHAPTER THREE
RELEVANCE OF STEREOTYPES – A QUESTIONNAIRE
3. THE AIM OF THE STUDY
3.1. THE PARTICIPANTS
3.2. DESIGN AND PROCEDURE
3.3. RESULTS OF THE QUESTIONNAIRE
3.4. SUMMARY AND CONCLUSIONS

CZY POWINNAM SPORZĄDZIĆ 3 RÓŻNE ANKIETY DOSTOSOWANE DO UCZNIÓW NA POSZCZEGÓLNYM POZIOMIE EDUKACJI? CZY JEDNĄ UNIWERSALNĄ?
I CZY SPORZĄDZIĆ JĄ W JĘ ZYKU POLSKIM?
I O CO W SZCZEGÓLNOŚCI POWINNAM PYTAĆ W ANKIECIE?


Z GÓRY DZIĘ KUJE ZA POMOC.

Re: III rozdział

: 30 maja 2010, 17:59
autor: xeo
Proponuję jedną uniwersalną, ewentualnie dwie uniwersalne - dla uczniów i nauczycieli tak, aby porównać dwa odmienne punkty widzenia. Język ankiety zależ…y od poziomu bądź etapu edukacji ankietowanych. W podstawówce i gimnazjum angielski odpada, bo wyjdą głupoty. W szkole średniej bym się zastanowił, w dobrej szkole nie powinno być problemów (zawsze moż…na po kolei tłumaczyć każ…de pytanie na polski i potem opisać to w procedurze czy problemach z przeprowadzaniem badań). A pytać moż…esz o co tylko chcesz, te pytania mają Ci dać odpowiedź na postawione pytania badawcze (research questions).

III Rozdział

: 31 maja 2010, 0:34
autor: Gość
wielkie dzięki za ogromną pomoc :)

Re: III rozdział

: 26 gru 2019, 0:06
autor: volord2

Re: III rozdział

: 18 kwie 2022, 21:00
autor: vlord

Re: III rozdział

: 14 cze 2022, 4:12
autor: vlord
сайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайт
сайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайт
сайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайт
http://journallubricator.ruсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайт
сайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайт
сайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайт
сайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайт
сайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайт
сайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайт
сайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтtuchkasсайтсайт