XEO proszę,pomóż !metodyka,praca licencjacka,jak to rozwinąć?
: 08 gru 2012, 11:01
Witam,
Na początku przepraszam, jeśli powielam temat, ale starałam się przejrzeć forum tak aby się nie powtarzać i mam nadzieję, ż e się nie powtarzam.
Otóż , temat jaki wybrałam to: 'Advantages of integrating skills in the process of teaching English to young learners". Napisałam wstępny (choć bardzo okrojony) plan pracy i bibliografię (choć 'fizycznie' ksiązek z tej mojej bibliografii mam ze 4 <sick>). Problem polega na tym, ż e nie mam pojęcia jak się ugryźć za tą część teoretyczną - słowem, jak rozbudować ten plan pracy. Np. chce opisać grupę 'young learners" lecz nie wiem co jest najważ niejszy pod kątem mojego tematu? Czy jest np. sensem pisanie o dyscyplinie, motywacji względem young learners, czyli generalnie pisania 'wszystkiego'? Taki sam problem mam z opisywaniem Receptive/ Productive Skills.
Jeśli chodzi o 2 rodzdział, częśc praktyczną, zawrę wymyślone 'konspekty' do lekcji, w których połącze owe skillsy i jakąś ankietę, choć czarno to widzę, bo nie mam pojęcia do kogo ona moż e być skierowana (czy do nauczycieli, czy do uczniów) i co w niej napisze
Tak więc, bardzo proszę o jakąś podpowiedź jak rozbudować te rozdziały i z czego głownie korzystać.
Z góry dziękuję,
Pozdrawiam
Na początku przepraszam, jeśli powielam temat, ale starałam się przejrzeć forum tak aby się nie powtarzać i mam nadzieję, ż e się nie powtarzam.
Otóż , temat jaki wybrałam to: 'Advantages of integrating skills in the process of teaching English to young learners". Napisałam wstępny (choć bardzo okrojony) plan pracy i bibliografię (choć 'fizycznie' ksiązek z tej mojej bibliografii mam ze 4 <sick>). Problem polega na tym, ż e nie mam pojęcia jak się ugryźć za tą część teoretyczną - słowem, jak rozbudować ten plan pracy. Np. chce opisać grupę 'young learners" lecz nie wiem co jest najważ niejszy pod kątem mojego tematu? Czy jest np. sensem pisanie o dyscyplinie, motywacji względem young learners, czyli generalnie pisania 'wszystkiego'? Taki sam problem mam z opisywaniem Receptive/ Productive Skills.
Jeśli chodzi o 2 rodzdział, częśc praktyczną, zawrę wymyślone 'konspekty' do lekcji, w których połącze owe skillsy i jakąś ankietę, choć czarno to widzę, bo nie mam pojęcia do kogo ona moż e być skierowana (czy do nauczycieli, czy do uczniów) i co w niej napisze
Tak więc, bardzo proszę o jakąś podpowiedź jak rozbudować te rozdziały i z czego głownie korzystać.
Z góry dziękuję,
Pozdrawiam