Metody nauczania i fomy pracy a dyscyplina na lekcji
: 15 wrz 2013, 15:14
Szanowni Państwo! Nazywam się Paweł Badzio, jestem studentem II roku Uzupełniających Studiów Magisterskich na kierunku Lingwistyka stosowana lubelskiego Uniwersytetu Marii Curie-Skłodowskiej i piszę pracę magisterską na temat wpływu stosowanych i metod nauczania oraz form pracy na utrzymanie dyscypliny w klasie. Badanie dotyczy lekcji języków obcych. Zwracam się z uprzejmą prośbą o wypełnienie poniż
szej ankiety gwarantując jednocześnie, ż
e ankieta jest anonimowa, zaś jej wyniki zostaną wykorzystane tylko do celów naukowych.
Celem ankiety jest zbadanie, czy na zdyscyplinowanie klasy oraz zachowanie przez nią ładu i uwagi wpływ mogą mieć róż aspekty nauczania. Na wszystkie pytania proszę odpowiedzieć, bazując na własnym doświadczeniu zawodowym oraz mając na uwadze właśnie utrzymanie lub wprowadzenie ładu i uwagi w klasie.
Wyniki oczywiście zamieszczę m.in. na tym forum
Chciałbym, ż eby moja praca nie była kolejną odklepaną "magisterką", tylko mogła rzeczywiście być pomocna nauczycielom, zwłaszcza początkującym (uczę obecnie w szkole 3 rok i na początku czułem, ż e bardzo przydałaby mi się taka wiedza).
Ankieta dostępna jest pod tym linkiem: http://moje-ankiety.pl/respond-50003.html
Serdecznie dziękuję za jej wypełnienie.
Pozdrawiam,
PB
Celem ankiety jest zbadanie, czy na zdyscyplinowanie klasy oraz zachowanie przez nią ładu i uwagi wpływ mogą mieć róż aspekty nauczania. Na wszystkie pytania proszę odpowiedzieć, bazując na własnym doświadczeniu zawodowym oraz mając na uwadze właśnie utrzymanie lub wprowadzenie ładu i uwagi w klasie.
Wyniki oczywiście zamieszczę m.in. na tym forum
Chciałbym, ż eby moja praca nie była kolejną odklepaną "magisterką", tylko mogła rzeczywiście być pomocna nauczycielom, zwłaszcza początkującym (uczę obecnie w szkole 3 rok i na początku czułem, ż e bardzo przydałaby mi się taka wiedza).
Ankieta dostępna jest pod tym linkiem: http://moje-ankiety.pl/respond-50003.html
Serdecznie dziękuję za jej wypełnienie.
Pozdrawiam,
PB