pomoc help me

Ty odrabiasz, my sprawdzamy.

Re: pomoc help me

Postautor: Visitor » 23 mar 2007, 19:38

prosze o napisanie opisanie dokladnie jednego dnia co robie i o ktorej godzinie prosze bardzo tego potrzebuje niech mi ktos pomoze
Visitor

Postautor: xeo » 23 mar 2007, 19:42

To my mamy wiedzieć co robisz o której godzinie ? ;)

Zaczynasz tak (wszystko w Present Simple): I get up at (godzina). I take a shower, brush my teeth and eat breakfast.

iść do szkoły - go to school
wracac do domu - come back home
robic zadanie - do homework
jesc kolacje/obiad - eat supper/dinner
ogladac tv - watch tv
sluchac muzyki - listen to music
spotykac sie z kolegami - meet with/my friends
grac w coś = play (football, basketball)
pomagac moim rodzicom - help my parents
isc spac - go to bed
uczyc sie - learn
xeo
Site Admin | Redakcja angielski.edu.pl

Postautor: xeo » 23 mar 2007, 19:51

aha, dzięki za ten mały szczegół :>
xeo
Site Admin | Redakcja angielski.edu.pl

Postautor: Volvo » 31 mar 2007, 21:51

Nie ma większych błędów, jednak piszesz strasznie monotonnie: wstaje o xx. jem o xx. blabla o xx. Tak się nie pisze:) Moja wersja:

Ich stehe um 6.00 Uhr auf. Dan, um 6.15 Uhr esse ich frżhstżck. Ich gehe um halb sieben los. Von 7.20 bis 2.10 habe ich Unterricht. Um 2.30 esse ich zu Mittag. Dan, um 3.30 Uhr, mache ich hausaufgaben. Ich spiele am Computer um 5.00 Uhr. Um 6.00 Uhr lese ich Bucher. Wenn ich mich langweile, sehe ich fern. Ich esse zu Abend um 8.00 Uhr. Um 9.00 Uhr gehe ich schlafen. Das ist mein Alltag.

Popełnione przez ciebie błędy:
- sniadanie to fruhstuck, nie frubstuckt.
- "schreibe eine Klassenabeit" nie mam pojecia o co ci chodzilo, z godzin wywnioskowalem, ze masz w tym czasie lekcje, dlatego na to zamienilem
- "Um 2.30 esse zu Abend" po pierwsze brak podmiotu (ich) a po drugie nie jesz chyba o 2.30 kolacji? :)
- Ogolnie napisales strasznie schematycznie, dlatego napisalem ci to tak jak powinno to wygladac. Czyli np zamiast: Budze sie o 6. Jem sniadanie o 6.15 napisalem ci: Budze sie o 6. pozniej, o 6.15, jem sniadanie. Lepiej brzmi. Powiedzenie, ze ogladasz telewizje o 7 jest dosyc schematyczne - raczej nie masz wyznaczonej stalej pory, i zawsze codziennie ogladasz o tej porze TV? Napisalem: Gdy się nudzę...
Volvo
newbie

Postautor: darkness » 31 mar 2007, 21:56

hehe, czyzby to byl ktos z mojej grupy? z tego samego jestesmy pytani:P ja z niemca orlem nie jestem:D ale z tego co wiem to pisze sie fruhstuck. albo ich fruhstucke... w jednym ze zdan zapomnialas/es podmiotu. um 2.30 uhr esse ICH zu abend. mozesz tez np tanzen, fernstechen, volleyball spielen:P
"The greatest pleasure in life is doing what people say you cannot do." - Walter Bagehot:))
darkness
junior fellow

Postautor: Volvo » 01 kwie 2007, 20:42

Proponuje najpierw czytac to, co ktos odpowiedzial. Bo powtarzasz dokladnie to co ja.
Volvo
newbie

Postautor: vlord » 05 cze 2022, 22:17

audiobookkeeper.rucottagenet.rueyesvision.rueyesvisions.comfactoringfee.rufilmzones.rugadwall.rugaffertape.rugageboard.rugagrule.rugallduct.rugalvanometric.rugangforeman.rugangwayplatform.rugarbagechute.rugardeningleave.rugascautery.rugashbucket.rugasreturn.rugatedsweep.rugaugemodel.rugaussianfilter.rugearpitchdiameter.ru
geartreating.rugeneralizedanalysis.rugeneralprovisions.rugeophysicalprobe.rugeriatricnurse.rugetintoaflap.rugetthebounce.ruhabeascorpus.ruhabituate.ruhackedbolt.ruhackworker.ruhadronicannihilation.ruhaemagglutinin.ruhailsquall.ruhairysphere.ruhalforderfringe.ruhalfsiblings.ruhallofresidence.ruhaltstate.ruhandcoding.ruhandportedhead.ruhandradar.ruhandsfreetelephone.ru
hangonpart.ruhaphazardwinding.ruhardalloyteeth.ruhardasiron.ruhardenedconcrete.ruharmonicinteraction.ruhartlaubgoose.ruhatchholddown.ruhaveafinetime.ruhazardousatmosphere.ruheadregulator.ruheartofgold.ruheatageingresistance.ruheatinggas.ruheavydutymetalcutting.rujacketedwall.rujapanesecedar.rujibtypecrane.rujobabandonment.rujobstress.rujogformation.rujointcapsule.rujointsealingmaterial.ru
journallubricatorjuicecatcher.rujunctionofchannels.rujusticiablehomicide.rujuxtapositiontwin.rukaposidisease.rukeepagoodoffing.rukeepsmthinhand.rukentishglory.rukerbweight.rukerrrotation.rukeymanassurance.rukeyserum.rukickplate.rukillthefattedcalf.rukilowattsecond.rukingweakfish.rukinozones.rukleinbottle.rukneejoint.ruknifesethouse.ruknockonatom.ruknowledgestate.ru
kondoferromagnet.rulabeledgraph.rulaborracket.rulabourearnings.rulabourleasing.rulaburnumtree.rulacingcourse.rulacrimalpoint.rulactogenicfactor.rulacunarycoefficient.ruladletreatediron.rulaggingload.rulaissezaller.rulambdatransition.rulaminatedmaterial.rulammasshoot.rulamphouse.rulancecorporal.rulancingdie.rulandingdoor.rulandmarksensor.rulandreform.rulanduseratio.ru
languagelaboratory.rulargeheart.rulasercalibration.rulaserlens.rulaserpulse.rulaterevent.rulatrinesergeant.rulayabout.ruleadcoating.ruleadingfirm.rulearningcurve.ruleaveword.rumachinesensible.rumagneticequator.rumagnetotelluricfield.rumailinghouse.rumajorconcern.rumammasdarling.rumanagerialstaff.rumanipulatinghand.rumanualchoke.rumedinfobooks.rump3lists.ru
nameresolution.runaphtheneseries.runarrowmouthed.runationalcensus.runaturalfunctor.runavelseed.runeatplaster.runecroticcaries.runegativefibration.runeighbouringrights.ruobjectmodule.ruobservationballoon.ruobstructivepatent.ruoceanmining.ruoctupolephonon.ruofflinesystem.ruoffsetholder.ruolibanumresinoid.ruonesticket.rupackedspheres.rupagingterminal.rupalatinebones.rupalmberry.ru
papercoating.ruparaconvexgroup.ruparasolmonoplane.ruparkingbrake.rupartfamily.rupartialmajorant.ruquadrupleworm.ruqualitybooster.ruquasimoney.ruquenchedspark.ruquodrecuperet.rurabbetledge.ruradialchaser.ruradiationestimator.rurailwaybridge.rurandomcoloration.rurapidgrowth.rurattlesnakemaster.rureachthroughregion.rureadingmagnifier.rurearchain.rurecessioncone.rurecordedassignment.ru
rectifiersubstation.ruredemptionvalue.rureducingflange.rureferenceantigen.ruregeneratedprotein.rureinvestmentplan.rusafedrilling.rusagprofile.rusalestypelease.rusamplinginterval.rusatellitehydrology.ruscarcecommodity.ruscrapermat.ruscrewingunit.ruseawaterpump.rusecondaryblock.rusecularclergy.ruseismicefficiency.ruselectivediffuser.rusemiasphalticflux.rusemifinishmachining.ruspicetrade.ruspysale.ru
stungun.rutacticaldiameter.rutailstockcenter.rutamecurve.rutapecorrection.rutappingchuck.rutaskreasoning.rutechnicalgrade.rutelangiectaticlipoma.rutelescopicdamper.rutemperateclimate.rutemperedmeasure.rutenementbuilding.rutuchkasultramaficrock.ruultraviolettesting.ru
vlord
The One Whose Name Cannot Be Spoken