list formalny do sprawdzenia
: 24 maja 2009, 4:56
Mam prośbę czy mógłby ktoś sprawdzić i poprawić mój list . niej jestem za dobry w pisaniu listów formalnych
Zakupiłeś ostatnio produkt od firmy zagranicznej zajmującej się sprzedaż ą wysyłkową. Niestety, produkt ten nie spełnił twoich oczekiwań.
Napisz reklamację, w której :
- opiszesz okoliczności zakupu
- podasz dwa powody swojej reklamacji
- wyjaśnisz co uczyniwszy w tej sprawie
- podasz dwie opcje rozwiązania, jakiego oczekujesz
Dear Sir / Madam
I would like to inform you of my dissatisfaction with MP3 Player X345-731V. I purchased 1 April 2009 on your website.
Unfortunately, your product has not performed well because is damaged. I am disappointed because the parcel was in bad condition and the product does not work properly. The next complaint I would like to express, was the long period of waiting for the parcel. I had to wait for reception more than 3 weeks. I called yours info line but I have no response. To resolve the problem, I would be grateful if you could consider a full refund or replace product on another one. I hope that my complaint will be considerate in nearest future. I am looking forward to your response.
Yours sincerely,
XYZ
![prosi :prosi:](http://angielski.edu.pl/forum/images/smilies/prosi.gif)
![prosi :prosi:](http://angielski.edu.pl/forum/images/smilies/prosi.gif)
Zakupiłeś ostatnio produkt od firmy zagranicznej zajmującej się sprzedaż ą wysyłkową. Niestety, produkt ten nie spełnił twoich oczekiwań.
Napisz reklamację, w której :
- opiszesz okoliczności zakupu
- podasz dwa powody swojej reklamacji
- wyjaśnisz co uczyniwszy w tej sprawie
- podasz dwie opcje rozwiązania, jakiego oczekujesz
Dear Sir / Madam
I would like to inform you of my dissatisfaction with MP3 Player X345-731V. I purchased 1 April 2009 on your website.
Unfortunately, your product has not performed well because is damaged. I am disappointed because the parcel was in bad condition and the product does not work properly. The next complaint I would like to express, was the long period of waiting for the parcel. I had to wait for reception more than 3 weeks. I called yours info line but I have no response. To resolve the problem, I would be grateful if you could consider a full refund or replace product on another one. I hope that my complaint will be considerate in nearest future. I am looking forward to your response.
Yours sincerely,
XYZ