anglistyka, lingwistyka, NKJO, prace magisterskie, prace licencjackie, uczelnie
Postautor: Visitor » 05 lut 2007, 19:55
moj temat pracy brzmi mniej wiecej how to foster discipline in mixed ability classes,age group/teenagers/ale nie mam wogole pomyslu na jego teoretyczna czesc pomozcie PROSZE
-
Visitor
-
Postautor: xeo » 05 lut 2007, 20:17
No wreszcie to co lubie :]
Zasiądź wygodnie, zaczynamy...
<b>chapter I</b>
co to jest dyscyplina i co się na nią składa
co to jest mixed ability class
źródła problemów z dyscypliną
rodzaje problemow z dyscyplina
podział według grup wiekowych
rodzaje radzenia sobie z dyscypliną (czyli jak już
jest po fakcie)
zapobieganie problemom (czyli przezorny zawsze ubezpieczony)
rodzaje reakcji na poszczegolne problemy
style uczenia i ich wplyw na dyscypline
profil mentalnosci grupy wiekowej ktora sobie wybrałaś (obraz psychologiczny - potrzeby, oczekiwania, zachowanie)
charakterystyka poziomu zaawansowania grupy ktorą sobie wybierzesz
-
xeo
- Site Admin | Redakcja angielski.edu.pl
-
- Posty: 3320
- Rejestracja: 22 kwie 2003, 9:26
Postautor: Visitor » 05 lut 2007, 20:47
dziekuje bardzo za pomoc,a jak myslisz na ile rozdzialow mam podzielic te prace w czesci teoretycznej?
-
Visitor
-
Postautor: xeo » 05 lut 2007, 21:03
czesc teoretyczna to przewaznie jeden rozdzial
-
xeo
- Site Admin | Redakcja angielski.edu.pl
-
- Posty: 3320
- Rejestracja: 22 kwie 2003, 9:26
Postautor: Visitor » 05 lut 2007, 21:18
mi sie tez tak wydawalo ale moja promotorka chce zebym to jakos porozdzielala
-
Visitor
-
Postautor: xeo » 05 lut 2007, 21:24
Moż
e chodziło o paragrafy, a nie rozdziały, najlepiej jeszcze dopytaj.
-
xeo
- Site Admin | Redakcja angielski.edu.pl
-
- Posty: 3320
- Rejestracja: 22 kwie 2003, 9:26
Postautor: Gość » 29 gru 2007, 17:25
Xeo, jaka jest róż
nica pomiędzy:
rodzaje radzenia sobie z dyscypliną (czyli jak już
jest po fakcie)
a
rodzaje reakcji na poszczegolne problemy
???
Pozdrawiam
-
Gość
-
Postautor: xeo » 29 gru 2007, 19:33
rodzaje radzenia sobie z dyscypliną (czyli jak już
jest po fakcie)
rodzaje=metody (kary, nagrody itp.)
rodzaje reakcji na poszczegolne problemy
verbal / non-verbal itp.
-
xeo
- Site Admin | Redakcja angielski.edu.pl
-
- Posty: 3320
- Rejestracja: 22 kwie 2003, 9:26
Postautor: Gość » 03 sty 2008, 13:09
Witam, ja również
jak niektórzy z was mam problem z wyborem tematupracy. Intereuje się kulturą, trochę geografią lecz nie wiem jak to powiązać z tematem nauczania, tzn. koncepcję ogólną mam ale jak ktoś mógłby coś doradzić, to byłabym wdzięczna. pozdrawiam
-
Gość
-
Postautor: xeo » 03 sty 2008, 21:42
Intereuje się kulturą, trochę geografią
Sprecyzuj czym dokładnie.
-
xeo
- Site Admin | Redakcja angielski.edu.pl
-
- Posty: 3320
- Rejestracja: 22 kwie 2003, 9:26
Postautor: Gość » 21 kwie 2009, 0:38
witam, mam podobny temat bo z dyscyplina w szkole podstawowej. musze zrobic badanie ale nie bardzo wiem co mam badac..ucze w klasach 5 i tam mam najweicej problemów...co mozna zawrzec wtakiej ankiecie?
-
Gość
-
Postautor: xeo » 21 kwie 2009, 21:16
Zacznijmy od tego co chcesz zbadać ? Jeśli chcesz zbadać wpływ nieodpowiedzialności rodziców na zachowanie dziecka w szkole to duż
o będzie trzeba pytać o rodziców i samych rodziców. Pytasz o wszystko to co pomoż
e Ci osiągnąć cel badań czyli odpowiedź na jakiś problem.
-
xeo
- Site Admin | Redakcja angielski.edu.pl
-
- Posty: 3320
- Rejestracja: 22 kwie 2003, 9:26
Postautor: mmimma » 26 kwie 2009, 4:57
a wiec obecnie jestem w trakcie pisania pracy licencjackiej na podobny temat: discipline problems among adolescents. niestety nie moge znalezc juz przprowadzonych badan o metodach/technikach radzenia sobie z problemami dyscyplinarnymi w szkole u nastolatkow. wiec prosze jak ktos zna jakies stronki czy cokolwiek na ten temat to please... pomóż
cie..
-
mmimma
-
Postautor: sirdomcon » 11 sty 2015, 10:44
witam.
Piszę pracę o podobnym temacie, związanym z dyscypliną. Byłbym dozgonnie wdzięczny za jakiekolwiek materiały dotyczące zachowań uczniów podstawówek i gimnazjów. Swoją drogą nie spodziewałem się, że ten temat może sprawić jakieś kłopoty...
-
sirdomcon
- newbie
-
- Posty: 1
- Rejestracja: 11 sty 2015, 10:40
Postautor: lapton » 22 lip 2015, 10:28
Według mnie praca licencjacka to już tylko formalność. Jak się to doszło do takiego poziomu to już obronienie tej pracy nie powinno nawet stanowić żadnego problemu. Może to być tylko przyjemność i może to być prosta sprawa. Gorzej się zebrać na pewno do pisania i do tej pierwszej strony.
-
lapton
- newbie
-
- Posty: 4
- Rejestracja: 09 lip 2015, 16:17
Postautor: volord2 » 24 gru 2019, 15:08
-
volord2
- The One Whose Name Cannot Be Spoken
-
- Posty: 13564
- Rejestracja: 11 gru 2019, 7:49
Postautor: vlord » 13 cze 2022, 0:15
-
vlord
- The One Whose Name Cannot Be Spoken
-
- Posty: 27945
- Rejestracja: 08 kwie 2022, 5:32
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 0 gości