Postautor: xeo » 23 mar 2007, 19:37
Tak, część teoretyczna wygląda nieźle, wiesz o czym chcesz pisać i podajesz konkrety.
Plan powinien wyglądać mniej więcej tak:
Topic: (podajesz jakiś roboczy temat)
Introduction: (tutaj tylko zaznaczasz, ż
e będzie wprowadzenie nawiązujące do...)
Chapter I: Theoretical Background (to już
masz zrobione powyż
ej)
Chapter II: Research Design
- research objectives (co chcesz zbadać/udowodnić/obalic itp.)
- subjects (jaka grupa wiekowa/zaawansowania + miejsce przeprowadzenia badań)
- research tools (kwestionariusze, wywiady, studium przypadku, obserwacje itp.)
Chapter III Data Presentation (czasami też
+ analysis)
podajesz, ze tutaj zaprezentujesz wyniki w postaci takiej i takiej (procenty, tableki, wykresy itp.)
Chapter IV Conclusions
podajesz, ż
e tutaj będziesz sie starał porównać theory vs. research results
Appendices
zaznaczasz, ż
e tam będą
- questionaires
- observation sheets
- tape scripts
- interviews
etc.
Bibliography:
podajesz kilka tytułów, które udało Ci się zgromadzić
Summary in Polish:
streszczenie po polsku (narazie nie podajesz bo nie masz go jeszcze)
tak to mniej więcej wyglądać powinno, jednak każ
dy promotor ma inne wymagania co do poszczegolnych rozdzialów, ich nazewnictwo, ilości, sposobów prezentowania wyników, robienia przypisów itp. - to już
powinno zostać dokładnie wyjasnione na seminarium, ale taki standardowy szkielet masz więc będzie ok.
Pozdrawiam