Postautor: xeo » 17 gru 2008, 1:52
W części teoretycznej ogólnie na temat czytania + szczegółowo na temat jigsaw reading (co to jest, na czym to polega, z czego się składa (etapy), cel takiego czytania, plusy i minusy, organizacja materiału, wariacje, przykłady, rola nauczyciela i ucznia w tym wszystkim itp.). Obawiam się jednak, ż
e samo jigsaw reading to trochę za mało na pracę, niezbyt wiele moż
na napisać na ten temat. Bezpieczniej będzie pisać na jakiś obszerniejszy temat, a jigsaw reading uż
yć jako przykładu np. o roli motywacji albo authentic materials albo metod aktywizujących w nauczaniu readingu na przykładzie jigsaw reading (lub jeszcze kilku innych), wtedy mamy większe pole do popisu, bo sama motywacja czy authentic materials czy metody aktywizujące + nauczanie readingu to już
będzie o czym pisać, a jigsaw reading posłuż
y jako konkretny przykład, na którym moż
na skupić swoje badania lub zaprezentować w praktyce to o czym mówi teoria.