okresy warunkowe 0, 1 , 2

Pytania i wątpliwości dotyczące gramatyki angielskiej

okresy warunkowe 0, 1 , 2

Postautor: ipy333 » 22 lis 2013, 11:12

Proszę o sprawdzenie

1. Jeśli będzie padało nie pójdę na spacer . If it rains I won’t go for a walk.

2. Jeśli uderzysz w szkło , to pęknie . If you hit glass , it breaks.

3.Czy byłabyś szczęśliwa gdybyś miała 1 milion. Would you happy , if you had 1 milon .

4. Jeśli naciśniesz na guzik alarm włączy się . If you press the button the alarm goes off.

5.Jeśli będziesz miał milion dollarów będziesz szczęsliwy.If you had a milion dollars , would you happy.

6.Nie pojechałbym na Ukraine na twoim miejscu. I wouldn’t go to Ukraine , if i were you.

7.Pojechałbym na Ukraine jeśli był bym tobą.I would go to Ukraine If I were you,

8.Czy kupiłbyś ten samochód jeśli byłbyś na moim miejscu.Would you buy this car , If you were me.

9. Jeśli będziesz ci꿅ko pracował zdasz egzamin If you work hard , you will pass the exam

10.Jeśli on będzie cież…ko pracował zda egzamin. If he works hard , he will pass the exam

11. Gdybym byl prezydentem zmieniłbym kraj. If I were the president I would change the country.

12. Co byś zrobił na moim miejscu. What would you do if you were me.

13. Gdybym był tobą nie robił bym nic. If I were you I wouldn’t do anything
ipy333

Re: okresy warunkowe 0, 1 , 2

Postautor: Arundel » 23 lis 2013, 13:07

Nie do końca rozumiesz, o co chodzi. Sprawdź tutaj:

http://octotext.com/index015.html
Arundel

Re: okresy warunkowe 0, 1 , 2

Postautor: vlord » 30 maja 2022, 16:43

audiobookkeepercottageneteyesvisioneyesvisionsfactoringfeefilmzonesgadwallgaffertapegageboardgagrulegallductgalvanometricgangforemangangwayplatformgarbagechutegardeningleavegascauterygashbucketgasreturngatedsweepgaugemodelgaussianfiltergearpitchdiameter
geartreatinggeneralizedanalysisgeneralprovisionsgeophysicalprobegeriatricnursegetintoaflapgetthebouncehabeascorpushabituatehackedbolthackworkerhadronicannihilationhaemagglutininhailsquallhairyspherehalforderfringehalfsiblingshallofresidencehaltstatehandcodinghandportedheadhandradarhandsfreetelephone
hangonparthaphazardwindinghardalloyteethhardasironhardenedconcreteharmonicinteractionhartlaubgoosehatchholddownhaveafinetimehazardousatmosphereheadregulatorheartofgoldheatageingresistanceheatinggasheavydutymetalcuttingjacketedwalljapanesecedarjibtypecranejobabandonmentjobstressjogformationjointcapsulejointsealingmaterial
инфоjuicecatcherjunctionofchannelsjusticiablehomicidejuxtapositiontwinkaposidiseasekeepagoodoffingkeepsmthinhandkentishglorykerbweightkerrrotationkeymanassurancekeyserumkickplatekillthefattedcalfkilowattsecondkingweakfishkinozoneskleinbottlekneejointknifesethouseknockonatomknowledgestate
kondoferromagnetlabeledgraphlaborracketlabourearningslabourleasinglaburnumtreelacingcourselacrimalpointlactogenicfactorlacunarycoefficientladletreatedironlaggingloadlaissezallerlambdatransitionlaminatedmateriallammasshootlamphouselancecorporallancingdielandingdoorlandmarksensorlandreformlanduseratio
languagelaboratorylargeheartlasercalibrationlaserlenslaserpulselatereventlatrinesergeantlayaboutleadcoatingleadingfirmlearningcurveleavewordmachinesensiblemagneticequatormagnetotelluricfieldmailinghousemajorconcernmammasdarlingmanagerialstaffmanipulatinghandmanualchokemedinfobooksmp3lists
nameresolutionnaphtheneseriesnarrowmouthednationalcensusnaturalfunctornavelseedneatplasternecroticcariesnegativefibrationneighbouringrightsobjectmoduleobservationballoonobstructivepatentoceanminingoctupolephononofflinesystemoffsetholderolibanumresinoidonesticketpackedspherespagingterminalpalatinebonespalmberry
papercoatingparaconvexgroupparasolmonoplaneparkingbrakepartfamilypartialmajorantquadruplewormqualityboosterquasimoneyquenchedsparkquodrecuperetrabbetledgeradialchaserradiationestimatorrailwaybridgerandomcolorationrapidgrowthrattlesnakemasterreachthroughregionreadingmagnifierrearchainrecessionconerecordedassignment
rectifiersubstationredemptionvaluereducingflangereferenceantigenregeneratedproteinreinvestmentplansafedrillingsagprofilesalestypeleasesamplingintervalsatellitehydrologyscarcecommodityscrapermatscrewingunitseawaterpumpsecondaryblocksecularclergyseismicefficiencyselectivediffusersemiasphalticfluxsemifinishmachiningspicetradespysale
stunguntacticaldiametertailstockcentertamecurvetapecorrectiontappingchucktaskreasoningtechnicalgradetelangiectaticlipomatelescopicdampertemperateclimatetemperedmeasuretenementbuildingtuchkasultramaficrockultraviolettesting
vlord
The One Whose Name Cannot Be Spoken