Witam! Jestem studentem filologii angielskiej. Jaka jest najlepsza książ ka do gramatyki angielskiej, gdzie wszystko jest wyjaśnione po polsku? Mam oczywiście angielskie książ ki, ale są zagadnienia, które wymagają tłumaczenia na polski, bo inaczej nie rozumiem na 100% "ż e to tak powinno być", a polska książ ka byłaby dobrym uzupełnieniem mojej wiedzy. Nie wszystkie struktury da się zrozumieć.
Zastanawiam się nad kupnem książ ki: Gramatyka języka angielskiego - Antoni Prejbisz
Co sądzicie o tej pozycji? Są jakieś lepsze? Zależ y mi na książ ce omawiającej moż liwie wszystko, wyczerpująco, tak jak to jest w oryginalnych, angielskich książ kach do gramatyki. Poziom jak najwyż szy. Proszę o porady. Zależ y mi na objaśnieniu teorii, a nie na samych ćwiczeniach.
Wojciech Jajdelski, Dariusz Jemielniak, Paweł Rutkowski Encyklopedia języka angielskiego Wydawnictwo Literackie Kraków 2003 www.wl.net.pl
Philip Wilson Gramatyka angielska od A do Z Wydawnictwo Philip Wilson Warszawa 2006 www.sk.com.pl
Wojciech Jajdelski, Dariusz Jemielniak, Gabriela Oberda, Paweł Rutkowski Język angielski VADEMECUM Gramatyka i słownictwo Wydawnictwo TELBIT Warszawa 2010
Ostatnio zmieniony 23 lis 2010, 18:56 przez bejotka, łącznie zmieniany 1 raz.
Hej, ja niedawno kupiłam Wielka gramatykę języka angielskiego i jest faktycznie ogromna, wszystko jest wyjaśnione dokładnie i szczegółowo, oprócz tego są tam pomocne wykresy i obrazki (np. przy rozdziale o czasach) - mam nadzieję, ż e ci się przyda.
Polecam książ kę - Angielski Gramatyka z Ćwiczeniami od Wydawnictwa Lingo. Ponad 300 stron kompleksowo opisujących wszystkie zasady gramatycznewykorzystane w języku angielskim. Każ dy zainteresowany przed zakupem moż e pobrać darmowy fragment (link na stronie powyż ej) aby sprawdzić zawartość książ ki (spis treści) oraz zobaczyć jak wygląda jeden z rozdziałów.
Ze swojej strony polecam dla wszystkich chcących mieć wszystkie formy gramatyki angielskiej pod ręką...