Darmowy system anuki slownictwa

słówka, kolokacje, phrasal verbs, idiomy, slang, przysłowia

Darmowy system anuki slownictwa

Postautor: sq8bgq » 15 kwie 2012, 1:07

Witam,

Mieszkam od kilku lat poza Polską, jestem z zamiłowania programista. Ponadto stwierdziłem, ż…e apetyt rośnie w miarę jedzenia i postanowiłem regularnie dokształcać się w nauce słownictwa.

Nie znalazłem programu do nauki słownictwa, który odpowiadałby moim oczekiwaniom, więc postanowiłem go napisać samemu. Aby nie marnować jego moż…liwości, udostępniam go CAŁKOWICIE ZA DARMO wszystkich chętnym.

Mam jednak prośbę - proszę osoby, które zdecydują się go testować na przesłanie mi komentarza lub informacji o dostrzeż…onych błędach.

Program dostępny pod adresem http://slownictwo.rozenek.com


A oto moż…liwości programu:

System nauki słownictwa pozwala na:

- naukę słownictwa w dowolnym języku - sam wprowadzasz swoje słownictwo i definiujesz jego język;

- odpytywanie w "dowolnym kierunku" - np. z najbardziej popularnego języka angielskiego na polski, lub z polskiego na angielski. Sugeruję uż…ywanie kierunku domyślnego, czyli tłumaczenia słownictwa z języka ojczystego na obcy;

- system domyślnie zakłada, ż…e po pięciokrotnym bezbłędnym udzieleniu odpowiedzi na dane słowo znasz je już… bezbłędnie. Tę liczbę moż…na zmienić w ustawieniach konfiguracyjnych. Jeśli nawet po dwóch czy trzech udzielonych bezbłędnie odpowiedziach pomylisz się, system wyzeruje licznik dla danego słowa i zabawa zaczyna się od początku. Zalecam utrzymywanie co najmniej 100 niepoznanych wyrazów, zbyt mała ilość nienauczonych wyrazów spowoduje, ż…e będziesz odpytywany o te same wyrazy zbyt często;

- z uwagi na to, ż…e często popełnia się błędy typu literówka, lub podanie synonimu wymaganego wyrazu, system pozwala na "warunkowe" zaliczenie odpowiedzi i uniknięcie wyzerowania licznika dla konkretnego wyrazu. Pamiętaj, oszukując - oszukujesz samego siebie;