Witam
Znalazłam w jednym wątku Twoją odpowiedź Xeo:
"Post Wysłany: Sro Lis 09, 2005 5:03 pm Odpowiedz z cytatem
Przede wszystkim musisz napisac co to jest error i mistake (jaka jest róż
nica), skad sie biora (jakie sa zrodla: overgeneralization, negative transfer itp.), potem jak je poprawiamy (gestures, echoing itd) i czy od razu poprawiane są czy z opoznieniem i kto je poprawia (ticzer, peers itd). Myślę ż
e jak skupisz się tylko na errors to Ci nic z tej pracy nie wyjdzie (tzn. za mało) happy bo uczniowie w koncu maja lekcje angielskiego i ktos im cos tlumaczy wiec czesciej robia mistakes. W badaniu raczej trzeba bedzie wykazac czy robia bledy bo nie znaja np. struktury czy za mało sie pouczyli happy za narzedzie badawcze wez sobie obserwacje i kwestionariusz, siedzisz i patrzysz jak ticzer poprawia, jakie techniki stosuje itp (robisz sobie tableke:rodzaj błędu, delayed correction, immediate correction, correction technique, frequency itp.) i potem zaznaczasz w kratkach co i jak. Kwestionariusze dajesz uczniom z pytaniami typu ktore techniki lubia, co je denerwuje (o ile poprawianie ich denerwuje) itp. To samo mozesz dac ticzerom (ktore preferuja, dlaczego? itp. itd)
no to plan już
masz happy gorzej jak Twój promotor czyta to forum happy
powodzenia happy"
Niestety, ie wiem jakiego tematu pracy dotyczyła ta odpowiedź Bo nie był sprecyzowany - czy więc mógłbyś zobaczyć ten wątek i mi pomóc Będę wdzięczna
Tu jest link do tego wątku:
http://www.angielski.edu.pl/forum/t-met ... -8463.html