table of contents
introduction
Chapter 1 - theory
1.1. Definicja motywacji
1.2 Proces motywacyjny
1.3 rodzaje motywacji
1.4 techniki motywowania/demotywowania
1.5 motywacja w szkole
natknęłam się też na punkt "kontrola motywacji" i prosiłabym o bliż sze wyjaśnienie jeśli powinnam to takż e zawrzeć.
Chapter 2- Research design
2.1 Research objective
2.2 Sample selection
2.3 Research tools
2.4 Research implementation
2.5 Evaluation criteria
Chapter 3 - Data presentation
CHapter 4 - Conclusions
Moje pytania są następujące:
1. Czy w "sample selection" muszę podać koniecznie klasę, szkołę itd czy opis danej grupy wiekowej? Czy powinnam opis danej grupy wiekowej zawrzeć jako osobny podrozdział?
2. "Research implementation" rozumiem jako w jaki sposób, gdzie, kiedy,przez kogo zostało przeprowadzone badanie?
3. "Evaluation criteria" jest dla mnie trochę niejasne - czy mam tu opisać w jaki sposób oceniane były np. przeprowadzone ankiety?
4. Czy w "conclusions" mogę też zawrzeć moją opinię?
5. Czy praca dotycząca High School students nie będzie zbyt rozległa? Moż e będzie lepiej gdy zawęż ę to do samych klas maturalnych?
Wiem ż e temat jest "oklepany" ale będę bardzo wdzięczna za "weryfikację" mojego planu i ewentualne wskazówki
![happy :)](http://angielski.edu.pl/forum/images/smilies/wesoly.gif)