Bardzo proszę o przetłumaczenie tekstu!!

Krótkie teksty bądź pojedyncze zdania, które nie są zadaniem domowym.

Re: Bardzo proszę o przetłumaczenie tekstu!!

Postautor: Visitor » 09 lis 2005, 9:40

Proszę o przetłumaczenie tego podania,to jest dla mnie bardzo waż…ne!:
W czasie Targów Pracy Zorganizowanychprzez Akademię Ekonomiczną dowiedziłam się o planowanej przez Pństwa Rekrutacji w dziale finansowym. Doceniając Państwa pozycję na rynku, postanowiłam zaprezentować swoją kandydaturę na stanowisko asystenta menadż…era. Jestem studentką 5 roku Wyż…szej Szkoły Zarządzania i Bankowości na Wydziale Marketing i Zarządzanie. Właś uzyskałam abslolutorium, w pąż…dzierniku obronię pracę magisterską( temat:''Rozwó drobnej przedsiębiorczości''). W ostatnich latach wyjeż…dż…ałam w czasie wakacji na zagraniczne staż…e ( do USA oraz Wielkiej Brytani). Dzięki tym wyjazdom udoskonaliłam swoją znajomość języka angielskiego oraz poznałam zasady funkcjonowania nowoczesnych przedsięborstw. Jestem młoda i ambitna, w pracy i nauce wyróż…niam się odpowiedzialnością i efektywnością, a takż…e duż…ąpasją. Potrafię pracować samodzielnie oraz w zespole. Mam nadzieję, ż…e te cechy pozwolą mi sprostać wymaganiom stawianym przez Państwa firmę.
Dorotka
Visitor
 


Re: Bardzo proszę o przetłumaczenie tekstu!!

Postautor: Visitor » 09 lis 2005, 11:36

Skoro, cytuję: "W ostatnich latach wyjeż…dż…ałam w czasie wakacji na zagraniczne staż…e ( do USA oraz Wielkiej Brytani). Dzięki tym wyjazdom udoskonaliłam swoją znajomość języka angielskiego (...)" nie moż…esz sama przetłumaczyć? Czyż…by ktoś chciał tu oszukać troszeczke przyszłego pracodawcę? Dołącz CV do tego listu motywacyjnego...
*Napisałaś ze będziesz się bronić w październiku a mamy listopad... Jeśli chodzi o przyszły październik to po wyrazie October dopisz next year.

Dear ... (tu trzeba wstawić do adresata wiadomości)