znowu - bardzo roznie to jest, wiec opowiem o moim aktualny teacher.
"To mowienie, na czym ono tak dokladnie polega?"
Na przykład facet kladzie ksiazke na krawedzi stolu i mowi "The book is going to fall down" albo ktos wchodzi do klasy a on mowi "The person has just come in". Pokazuje nam uzycie w praktycznych sytuacjach.
"Czy dostajecie temat i po prostu wypowiadacie swoje opinie?"
Po wyzej wspomnianych tlumaczeniach dostajemy czasami jakies cwiczenia zwiazane z odpowiednim zagadnieniem i mamy mowic.
"W jaki sposob jest to oceniane?"
U nas mowienie ocenia sie w skali punktowej, 1-10, ale to chyba wyjatek
Czasem sa jakies gry, np wychodzimy na korytarz, sa dwa krzesla, na jednym napis since na drugim for ustawiaja sie dwie druzyny i facet mowi np. "two weeks" i trzeba wybrac czy to bedzie "since two weeks" czy "for two weeks" i usiasc na wlasciwym krzesle. Kto pierwszy ten lepszy. Wygrani dostaja np. po dwa plusy do dziennika.
"Czy nauczyciel po prostu przysluchuje sie i wystawia oceny?"
Niestety nasz na ogol tak
"Czy nauczyciel poprawia was, jesli popelniacie bledy gramatyczne?"
To go rozni od poprzednich - nigdy.