Prośba o pomoc

Forum do ogólnych dyskusji nt. języka angielskiego

Prośba o pomoc

Postautor: Gość » 10 sie 2008, 18:18

jestem początkującym w nauce angielskiego więc mam kilka pytań -

czy te obydwa angielskie zdania są poprawnie napisane?

1.
She likes smoke so much- Ona lubi duż…o palić

oraz

2.
Why dont you want buy her a new car? - Dlaczego nie chcesz jej kupić nowego samochodu?

Chodzi mi o to czy między dwoma czasownikami likes i smoke oraz want i buy nie powinno sie wstawić czegoś np. słówko ,, to''

Chciałem też… sie zapytać jak sie wymawia ,, dont you'' gdy występuje ono tak jak w tym drugim zdaniu w przeczącym pytaniu- mówi sie wtedy ,,donczju'' czy normalnie ,, dontju''
Gość

Re: Prośba o pomoc

Postautor: Gość » 11 sie 2008, 9:29

oczywiście będzie "likes to" i "want to"
czytaj jak chcesz, "donczju" brzmi bardziej naturalnie
Gość

Postautor: xeo » 11 sie 2008, 9:41

xeo
Site Admin | Redakcja angielski.edu.pl

prosze o pomoc

Postautor: pomocy » 30 sie 2008, 20:33

badzo prosze o przetłumaczenie zdania

witam serdecznie. ile kosztuje wysyłka kilku sztuk wózków w jednej paczce do polski

bede bardzo wdzieczna za tłumaczenie gdyz pozapojedynczymi słowami nieznam angielskiego
pomocy

Postautor: doloresh_ak » 08 wrz 2008, 11:29

What is the dispatch cost of few (tu nie wim o jaki wózek chodzi...) to Poland?
Nie jestem pewna czy trzeba tłumaczyć "w jednej paczce" bo bez tego brzmi znacznie lepiej....jeśli jednak trzaba to będzie jakoś tak:
What is the dispatch cost of few...to Poland, sent in one parcel?
doloresh_ak

Prośba.

Postautor: Karr.! » 31 gru 2008, 21:43

Prosze pomóż…cie mi przetłumaczyć na j.angielski zdanie:

Podasz mi swojego e-maila?

Prosze to pilne!
Karr.!

Postautor: Gość » 01 sty 2009, 14:56

Anonymous pisze:jestem początkującym w nauce angielskiego więc mam kilka pytań -

czy te obydwa angielskie zdania są poprawnie napisane?

1.
She likes smoke so much- Ona lubi duż…o palić