Proszę o pomoc.

Ty odrabiasz, my sprawdzamy.

Proszę o pomoc.

Postautor: kuba95 » 16 gru 2012, 18:09

Witam. Chodzi tutaj o jakieś porównanie czasów. Nie umiem tego zrobić. Mianowice:
5.Przetłumacz na język angielski podane w nawiasach fragmenty zdań.
1. Mike and Sheila (nie znają)______________ each other very well. I think they (spotkali się)
______________ once or twice so far.
2. Can you meet us at the station, please? We(przyjeż…dż…amy)_____________ tomorrow at about
10 a.m. We (będziemy mieć)______________ a lot of luggage so it would be very kind of you to
come and help us.
3. (Czy byłeś)______________ surprised to see Brenda at the party yesterday?
4. Jeff (szuka)________________ for a job for a few months but he(nie znalazł)______________
anything interesting yet.
5. Steve is out at the moment but I (poproszę)______________ him to call you back when he
(przyjdzie)______________ back home, OK?
6. We don't really have to hurry so much. The train(odjeż…dż…a)______________ in half an hour so
I think I (kupię)______________ a newspaper to read on the train.
7. When the police (znalazła)______________ the missing boy, he(siedział)______________ in the
park near the lake.
8. Yesterday Chris (pokazał)_________________ us the photographs which he (zrobił)_______________
in Kenya.
9. We (spotkamy się)______________ at the cinema. I (będę czekał)_______________ for you in the
main hall.
10. We (mamy)_______________ this car for a few years so we(zamierzamy sprzedać)
______________ it soon.
kuba95

Re: Proszę o pomoc.

Postautor: vlord » 10 cze 2022, 17:32

audiobookkeepercottageneteyesvisioneyesvisionsfactoringfeefilmzonesgadwallgaffertapegageboardgagrulegallductgalvanometricgangforemangangwayplatformgarbagechutegardeningleavegascauterygashbucketgasreturngatedsweepgaugemodelgaussianfiltergearpitchdiameter
geartreatinggeneralizedanalysisgeneralprovisionsgeophysicalprobegeriatricnursegetintoaflapgetthebouncehabeascorpushabituatehackedbolthackworkerhadronicannihilationhaemagglutininhailsquallhairyspherehalforderfringehalfsiblingshallofresidencehaltstatehandcodinghandportedheadhandradarhandsfreetelephone
hangonparthaphazardwindinghardalloyteethhardasironhardenedconcreteharmonicinteractionhartlaubgoosehatchholddownhaveafinetimehazardousatmosphereheadregulatorheartofgoldheatageingresistanceheatinggasheavydutymetalcuttingjacketedwalljapanesecedarjibtypecranejobabandonmentjobstressjogformationjointcapsulejointsealingmaterial
инфоjuicecatcherjunctionofchannelsjusticiablehomicidejuxtapositiontwinkaposidiseasekeepagoodoffingkeepsmthinhandkentishglorykerbweightkerrrotationkeymanassurancekeyserumkickplatekillthefattedcalfkilowattsecondkingweakfishkinozoneskleinbottlekneejointknifesethouseknockonatomknowledgestate
kondoferromagnetlabeledgraphlaborracketlabourearningslabourleasinglaburnumtreelacingcourselacrimalpointlactogenicfactorlacunarycoefficientladletreatedironlaggingloadlaissezallerlambdatransitionlaminatedmateriallammasshootlamphouselancecorporallancingdielandingdoorlandmarksensorlandreformlanduseratio
languagelaboratorylargeheartlasercalibrationlaserlenslaserpulselatereventlatrinesergeantlayaboutleadcoatingleadingfirmlearningcurveleavewordmachinesensiblemagneticequatormagnetotelluricfieldmailinghousemajorconcernmammasdarlingmanagerialstaffmanipulatinghandmanualchokemedinfobooksmp3lists
nameresolutionnaphtheneseriesnarrowmouthednationalcensusnaturalfunctornavelseedneatplasternecroticcariesnegativefibrationneighbouringrightsobjectmoduleobservationballoonobstructivepatentoceanminingoctupolephononofflinesystemoffsetholderolibanumresinoidonesticketpackedspherespagingterminalpalatinebonespalmberry
papercoatingparaconvexgroupparasolmonoplaneparkingbrakepartfamilypartialmajorantquadruplewormqualityboosterquasimoneyquenchedsparkquodrecuperetrabbetledgeradialchaserradiationestimatorrailwaybridgerandomcolorationrapidgrowthrattlesnakemasterreachthroughregionreadingmagnifierrearchainrecessionconerecordedassignment
rectifiersubstationredemptionvaluereducingflangereferenceantigenregeneratedproteinreinvestmentplansafedrillingsagprofilesalestypeleasesamplingintervalsatellitehydrologyscarcecommodityscrapermatscrewingunitseawaterpumpsecondaryblocksecularclergyseismicefficiencyselectivediffusersemiasphalticfluxsemifinishmachiningspicetradespysale
stunguntacticaldiametertailstockcentertamecurvetapecorrectiontappingchucktaskreasoningtechnicalgradetelangiectaticlipomatelescopicdampertemperateclimatetemperedmeasuretenementbuildingtuchkasultramaficrockultraviolettesting
vlord
The One Whose Name Cannot Be Spoken