Postautor: ankas83 » 01 mar 2010, 2:28
Bardzo proszę o wyraż
enie swojej opinii na temat mojego pomysłu na pracę magisterską z metodyki. Chciałam zbadać zależ
ność między staż
em pracy nauczyciela języka angielskiego a ilością metod wprowadzania nowego słownictwa z jakich korzysta dany nauczyciel. Moż
e sytuacja wygląda tak, ż
e młody nauczyciel korzysta z niewielu metod, ponieważ
nie ma czasu na przygotowanie materiałów, dopiero doskonali swój warsztat pracy a nauczyciel z duż
ym staż
em jest do pracy przygotowany lepiej, ma zgromadzone róż
ne materiały. Czy moż
e wprost przeciwnie, młody nauczyciel jest na bież
ąco z nowymi metodami wprowadzania nowego słownictwa, a nauczyciel z duż
ym staż
em nie widzi potrzeby zmian i nie stara się udoskonalać swoich metod. W części teoretycznej opisałabym istniejące metody oraz nauczycieli z róż
nym staż
em pracy. Natomiast część praktyczna byłaby poświęcona analizie kwestionariuszy jakie wypełnialiby uczniowie ..przypuśćmy 6 klas. Jeśli temat jest ok. to proszę napisać mi czy powinnam się skupić na 2 czy 3 metodach a nie na całości, ponieważ
wtedy praca byłaby zbyt obszerna? Dziękuję za pomoc.