Postautor: xeo » 09 lis 2007, 22:48
Na początku okładka, potem spis treści, potem wstęp.
W części teoretycznej: co to jest culture i Culture, metody nauczania kultury, jej rola w procesie nauczania języka obcego, co to jest reading comprehension, metody nauczania readingu, plusy, minusy, rodzaje ćwiczeń, charakterystyka poziomu pre-intermediate i grupy, na której będziesz przeprowadzać badania (np. charakterystyka dzieci/dorosłych/nastolatków), strategie rozwiązywania zadań z readingu, co to są culture-oriented texts i czym to się rózni od innych itp. itd.
W części badawczej piszesz co, jak, gdzie i kiedy oraz na kim, z czym, po co i dlaczego czyli miejsce badań, grupa, poziom zaawanasownaia, od kiedy do kiedy, jakie narzędzia badawcze (obserwacja, eksperyment, case study, wywiad), jakie były problemy, jakie są założ
enia (teza) tego badania itp. itd. Potem prezentujesz zebrane dane (tableki, wykresy, opisy, tendencje, procenty, liczby, słupki i inne gadż
ety). Kolejny rozdział to analiza/wnioski z przeprowadzonych badań. Do tego dołączysz załączniki (kasety, wywiady, ankiety i inne gadż
ety), do tego jeszcze bibliigrafia (szukaj na findarticles.com oraz books.google.com) i na koniec streszczenie po polsku. No i praca gotowa.