Raczej tak, skupiłbym się na grupie wiekowej i towarzyszącym jej problemom z dyscypliną.
W planie pracy piszesz jak będzie wyglądać Twoja praca, co będzie zawarte w każ
dym z rozdziałów. Układ pracy, nazwy i ilość rozdziałów i inne takie sprawy techniczne (czcionki, akapity, styl bibliografii, sposób numeracji itp. itd.) powinien podać promotor.
Przykładowa praca z metodyki wygląda tak:
table of contents
introduction
chapter 1 - Theory
chapter 2 - Research design
2.1 Research objective
2.2 Sample selection
2.3 Research tools
2.4 Research implementation
2.5 Evaluation criteria
chapter 3 - Data Presentation / Analysis
chapter 4 - Conclusions
appendices
bibliography
summary in Polish
Teraz sobie do każ
dego z tych rozdziałów napisz szczegółowo co tam wrzucisz, najważ
niejsze co promotora interesuje to teoria i badania czyli wizja Twojej pracy (chapter 1, 2) - co w teorii masz w linku, który podałem wcześniej. Badań jeszcze nie przeprowadziłaś (logiczne przecież
) więc nic nie napiszesz na temat data presentation i conclusions (chapter 3 i 4). Więc tylko napisz, ż
e w tym i tym rozdziale znajdzie się prezentacja danych za pomocą tabelek, procentów, słupków, opisów, tendencje itp. Potem napisz, ż
e w rozdziale 4 spróbujesz skorelować to i to wyciągając wnioski dotyczące tego i tego, które masz nadzieję pozwolą na lepsze... bla bla bla. W załącznikach dołączę to i to w takiej i takiej postaci. W bibliografii napisz już
kilka tytułów które, zdobyłaś i zamierzasz wykorzystać. Chapter 2 to opis badań - co, gdzie, kiedy, jak i dlaczego.
Prawda, ż
e proste ? Normalnie równoważ
nikami zdań
Topic: [piszesz topic]
Introduction
[piszesz co będzie w introduction]
chapter 1 - Theory
- źródła problemów z dyscypliną
- sposoby radzenia sobie z dyscypliną
itd. [wypisujesz wszystko co związane z dyscypliną, link wyż
ej]
chapter 2 - Research design
2.1 Research objective
- zbadanie źródeł debilnego zachowania ucznia gimnazjum [to tylko taki przykład, wpisujesz swój konkretny cel]
2.2 Sample selection
- badanie zostanie przeprowadzone na uczniach klasy III gimnazjum 102 w Ciechocinku [podajesz dokładnie kto będzie królikiem doświadczalnym]
itd. itd. itd. [5 sek. roboty]
Powodzenia