Postautor: xeo » 28 mar 2008, 23:04
Mechanizm przyswajania/uczenia się przez dziecko języka, obraz psychologiczny dziecka (dziecko jako uczeń), metody nauczania (TPR, Helen Doron itp.), specyfika pracy z dziećmi (motywowanie, gry, zabawy, piosenki, ruch, plusy, minusy) itp. itd. Oprócz książ
ek z metodyki, przydatne na pewno okaż
ą się książ
ki z psychologii i pedagogiki więc warto w tego typu bibliotekach poszukać. Jeśli nie wiesz o czym pisać w pracy to należ
y otworzyć kilka książ
ek typu "teaching children" i spojrzeć na czym autorzy się skupiają (spis treści wystarczy przejrzeć), skoro coś się powtarza w kilku książ
kach to musi być waż
ne i raczej nie moż
e tego zabraknąć w Twojej pracy. Rozdział teoretyczny to taki zbiór rozdziałów, punktów i podpunktów z róż
nych książ
ek, zebrany w jedną całość i okrojony na potrzeby pracy.