"Do jakiego stopnie stres ma wpływ na oceny dzieci" pomysł super tylko o co w takiej ankiecie pytać
![prosi :prosi:](http://angielski.edu.pl/forum/images/smilies/prosi.gif)
Myślałam jeszcze o przeprowadzeniu lekcji. Z jedną grupą w sposób nazwijmy to "wyluzowany" tzn. jakieś niestresujące ale pouczające zabawy, rozwiązywanie krzyż
ówek czy też
nauka poprzez śpiewanie itp. a z drugą grupą przeprowadzenie lekcji w sposób "tradycyjny": pytanie - odpowiedź, kartkówki czy odpytywanie na środku klasy przed całą grupą.... do tego dołączyć arkusz obserwacji lekcji i porównać wyniki, czy większe wymagania wpływają na lepsze oceny czy odwrotnie oraz czy bezstresowe przeprowadzanie lekcji pomaga w nauce ... tylko nie wiem czy to ma jakikolwiek sens
![embarrassed :wstydnis:](http://angielski.edu.pl/forum/images/smilies/PDT_Armataz_01_04.gif)