Postautor: Ola_K » 25 sie 2008, 6:11
Przejrzalam cale forum i nadal paru rzeczy nie wiem. 1. Temat, który mnie interesuje, „Improving speaking ability as a main goal of teaching teenagers” wydaje mi się malo konkretny. Jak moż
na go zawezic? Przyjme kazda sugestie J 2. Od promotorki uslyszalam : Pierwszy rozdzial o mlodziezy, drugi o mowieniu, w trzecim eksperyment. Wiem xeo, ze podajesz inna budowe planu, ale nie będę szla w zaparte, ż
eby kobiety nie wykonczyc, jeśli tak powiedziala, to chyba wie co robi. Ale jak w duzym skrocie powinien wobec tego wygladac ten nieszczesny plan?? 3. W eksperymencie zrobie porownanie grup. Nie mam pomyslu na teze, moż
e porownanie skutecznosci 8 metod w nauczaniu mowienia? Mam do dyspozycji ok. 7-8 grup gimnazjalistow, wiec powinno się udac. Ale czy opieranie licencjatu na tym pomysle nie zwiekszy drastycznie objetosci??