Tłumaczenie przedmiotów

Krótkie teksty bądź pojedyncze zdania, które nie są zadaniem domowym.

Tłumaczenie przedmiotów

Postautor: Czarna88 » 24 paź 2008, 16:15

Witam. Jestem studentką Ratownictwa Medycznego i staram się o wyjazd na letni semestr za granicę i muszę mieć przetłumaczone swoje przedmioty z letniego semestru na język angielski.
Prawie wszystko przetłumaczyłam, ale nie wiem czy dobrze. No i jednego przedmiotu nie potrafię przetłumaczyć. Bardzo proszę o szybką pomoc.

Wykład - lecture
ćwiczenia - exercises
seminarium - seminar

Język obcy - foreign language

Wychowanie fizyczne - Physical Education

Podstawy prawa - Rudiments of law

Podstawy promocji zdrowia i edukacji zdrowotnej - Rudiments of Health Promotion and Health Education

Podstawy ubezpieczeń społecznych i zdrowotnych - Rudiments of Social and Health insurances

Podstawy polityki społecznej i zdrowotnej - Rudiments of Social and Healt Policy

Medycyna Ratunkowa - Rescue Medicine

Medyczne Czynności Ratunkowe - i tu mam duż…y problem, bo nie mam pojęcia, jak mam to przetłumaczyć. Medical Rescue Functions? ale chyba nie, więc bardzo proszę o przetłumaczenie tego przedmiotu

Choroby wewnętrzne - Internal diseases

Pediatria - Paediatrics

Intensywna terapia - Intensive Care

Będę bardzo wdzięczna za sprawdzenie tego tłumaczenia i przetłumaczenia przedmiotu Medyczne Czynności Ratunkowe.
Awatar użytkownika
Czarna88
newbie

odpowiedź

Postautor: wrzosowy » 25 paź 2008, 0:10

Właściwie wszystkie przedmioty są bardzo dobrze przetłumaczone. Jeż…eli chodzi o Medyczne czynności ratunkowe to przetłumaczyłbym to jako:

medical rescue actions lub medical rescue proceedings. To drugie brzmi lepiej
wrzosowy

:)

Postautor: Czarna88 » 26 paź 2008, 20:54

Bardzo dziękuję za odpowiedź. Też… się zastanawiałam nad Medical Rescue Actions. Wahałam się między tym, a tym co napisałam wyż…ej. Ale skoro proponujesz jeszcze co innego, to moż…e faktycznie będzie lepiej.

W każ…dym razie bardzo dziękuję za pomoc :)