teaching adults - sprecyzowanie

anglistyka, lingwistyka, NKJO, prace magisterskie, prace licencjackie, uczelnie

teaching adults - sprecyzowanie

Postautor: Anna.By » 06 lis 2009, 3:27

Witam wszystkich :-)
Po przebrnięciu przez całe forum postanowiłam zadać pytanie, poniewaz znalazłam tylko kilka postów dot. tematu, który mnie interesuje czyli: nauczania dorosłych. Dlatego bardzo proszę o radę dotyczącą mojej pracy mgr

Powiem krótko o co chodzi: pracuję jako nauczyciel w zaocznym liceum dla dorosłych, a takż…e w szkole uczącej metodą Callana, więc temat pracy będzie związany z nauczaniem dorosłych...i tu zaczynają się schody z dokładnym sprecyzowaniem tematu. Ponieważ… mam na kim przeprowadzać badania ;) moż…liwości jest kilka. Myślałam o:

Effectivenes of ...method in teaching English to adult albo to mixed ability class(poniewaz klasa jest pomieszana) - tzn opisać jedną metodę w teorii a w badaniach porównać z inną,

Effective Strategies for Teaching Vocabulary to Adult albo znów to mixed ability... - ale nie mam pomysłu na badania,

lub:Callan method in teaching Ehglish to adult learners - i znów brak pomysłu na badania...

Jeśli ktoś służ…y radą to chętnie skorzystam.. :spoko
Pozdrawiam i ż…yczę powodzenia wszystkim piszącym ;)

P.S. a miało być "króciótko".. :hahaha:
Anna.By

prosze!!!!!

Postautor: Anna.By » 12 lis 2009, 3:20

hej....nikt nie pomoze? :( Xeo prosze doradz cos :prosi: chcialabym zaczac pisanie a tu taki balagan mam... :(
Anna.By

Re: teaching adults - sprecyzowanie

Postautor: xeo » 12 lis 2009, 7:25

O metodzie Callana się ci꿅ko pisze, bo materiałów niewiele.