Temat mojej pracy to :" Sposoby podnoszenia efektywności uczenia się dorosłych". jest to m.in na podstawie mnemotechnik ale pisałam również
jak zwiększyć efektywność szybkiego i zrozumiałego czytania, zapamiętywania, zrozumienia, sortowania informacji. Jak sprawić, by pamiętali lepiej, jakie są powszechne błedy, które wpływają na ich gorsze uczenie się. No i moja promotorka podała mi takie wskazówki co do research design :
1. Here you can design a teaching process based both on and without mnemonic devices and measure the effectiveness of learning outcome by some test
2. Then by the questionnare search for both the students' as well as teachers opinion about its usage.
3 . then analyze all and summarise both in a quantitative (diagrams) and qualitative way (description).
I tu się zatrzymałam, bo nie wiem jaki "teaching process" zrobić, czy to na podstawie tych mnemotechnik czy jak no i mnemonic devices jakie to są...
ankiety tak samo- czy pytania do efektywności z którejś technik, czy jak....? Nawet nie wiem jaki jest szkic research design.... i tak to wygląda właśnie.
Dziękuję Xeo za dotychczasowe wskazówki i jeśli moż
esz to proszę jeszcze o kilka do tego co napisałam powyż
ej.
Pozdrawiam serdecznie