Witam Wszystkich,
Prosperuję bardzo dobrze opracowanymi materiałami do nauki na obronę licencjata i mgr. (szczególnie na US w Sosnowcu oraz AHE w Łodzi), ale uważ
am, iż
zakres zagadnień wszędzie obowiązuje ten sam, więc każ
demu mogą się przydac.
Notatki zawieraja ok. 200 stron, jest tam opracowana metodyka i lingwistyka a zagadnienia w nich zawarte to m.in:
General recommendations for teaching vocabulary
Approaches to teaching grammar
Learner-Center Teaching
ACHIEVEMENT TESTS, THEIR IMPORTANCE FOR THE TEACHER
GLOBAL AND DISCRETE POINTS TESTS
CRITERIA OF GOOD TESTS
Age in language teaching
TEACHING TEENAGERS
TRANSFER, INTERFERENCE, OVERGENERALIZATION
THE AFFECTIVE FACTORS IN LANGUAGE LEARNING
MOTIVATION AND ITS INFLUENCE ON LANGUAGE LEARNING
SOURCES OF ERRORS
LINGUISTIC COMPETENCE AND COMMUNICATIVE COMPETENCE
Motivation and its influence on lg learning
The Communicative lg teaching approach (from Harmer)
Language Learning Strategies
USING LLS IN THE CLASSROOM
Explain the difference between the forms of language and functions of language. To which aspect does the child give more conscious attention? What about teacher?
What is empathy? Can empathy be defined cross-culturally?
Homonymy and Polysemy.…etc…etc…etc…
Zainteresowanych proszę o kontakt: faja22@wp.pl
Zapraszam, pozdrawiam i ż
yczę powodzenia:)