Postautor: xeo » 09 sty 2011, 0:54
Stosunek ucznia do przedmiotu i nauczyciela jak najbardziej jest związany z motywacją i ma na nią wpływ. Jeśli chodzi o postrzeganie nauczyciela to musi to pójść w stronę postrzegania Ciebie jako motywatora/demotywatora, a nie ogólnie (bo mogą Cię np. nie lubić, a moż
esz być skutecznym motywatorem). Moż
na to nawet podzielić na grupy uczniów i wykazać, którą grupę motywujesz najbardziej, a którą najmniej (uczniowie słabi, z dostosowaniem, zdolni itp.). Do tego moż
na zbadać czynniki wpływające na motywację/demotywację czyli co takiego podoba/nie podoba się uczniom.
Ewaluacja kursu raczej nie, bo uczniowie nie mają o tym pojęcia, przygotowaniem kursu/podręcznika zajmują się specjaliści, a niekoniecznie musi się to podobać uczniom, którzy nie wiedzą po co się robi pewne rzeczy.