darmowe programy do nauki angielskiego??!

Oprogramowanie do nauki języka. Podziel się wiedzą o programach wspomagających naukę języka angielskiego

darmowe programy do nauki angielskiego??!

Postautor: 7asia7 » 05 mar 2008, 19:35

Poszukuję darmowych programów do nauki języka angielskiego, ale już… na bardziej zaawansowanym poziomie. Coś w stylu profesora Henry - wszystko, tylko nie SuperMemo, chociaż… osobiście do tego programu nie mam. Zależ…y mi też… na tym, aby były to pełne wersje naprawdę dobrych programów. Pomoż…e ktoś??
7asia7
 


lang4you

Postautor: lang4you.pl » 05 mar 2008, 20:38

Polecam lang4you
To mój autorski program do nauki słówek. Jestem programistą, a ze względów zawodowych muszę odśwież…yć angielski więc stworzyłem coś własnego.
Lang4you działa w firefox, nauka słówek odbywa się metodą wzrokową. Moż…na wybierać w kilkudziesięciu zestawach słówek, a takż…e tworzyć własne zaawansowane zestawy.
Na monitorze wyświetla się okienko ze słówkiem i tłumaczeniem, w tym samym czasie moż…na normalnie korzystać z komputera, tj. uzywać internetu, grać itp. Jak się nie ma za duż…o czasu na naukę słówek tak jak w moim przypadku, takie rozwiązanie się sprawdza.

Tutaj link http://www.lang4you.pl
Korzystanie jest całkowicie darmowe

Pozdrawiam
Marcin
-------
Uczę się angielskiego z http://www.lang4you.pl
lang4you.pl
 

Re: darmowe programy do nauki angielskiego??!

Postautor: xeo » 05 mar 2008, 20:46

Jej pewnie chodzi o profesjonalne oprogramowanie na rynku, nic lepszego godnego uwagi niż… Supermemo i Profesor Henry chyba na dzień dzisiejszy nie ma.

So nauki słówek polecam nasz system
http://www.angielski.edu.pl/nauka_slow_angelskich/
xeo
Site Admin | Redakcja angielski.edu.pl
 
Posty: 3320
Rejestracja: 22 kwie 2003, 9:26

ISTRIB - darmowy program do nauki slowek

Postautor: skra » 09 lis 2009, 21:25