Opinie nt.nauczania jęz. obcych dzieci przedszkolnych.

Forum do ogólnych dyskusji nt. języka angielskiego

Re: Opinie nt.nauczania jęz. obcych dzieci przedszkolnych.

Postautor: emka19700 » 01 maja 2003, 21:56

Kończę właśnie studia podyplomowe Edukacja Wczesnoszkolna. Piszę pracę podyplomową na temat nauczania przedszkolaków języka angielskiego.Interesuje mnie wogóle nauczanie języków obcych małych dzieci.

Jestem nauczycielem dzieci ponad dziesięc lat. Mam swoje spostrzeż…enia , a teraz chciałabym przelać je na papier.
Bardzo jednak jestem zainteresowana opiniami osób niezwiązanych z nauczaniem. Wszelkie Za i Przeciw. Moż…e Wasze dzieci uczą się angielskiego na lekcjach prywatnych, bądź innymi metodami(np Helen Doron, ale nie tylko).Jakie są wg Was plusy, albo i munusy takiego nauczania.

Proszę o posty na forum lub na adres emailowy:"
emka1970@hotmail.com
emka19700
newbie
 
Posty: 2
Rejestracja: 01 sty 1970, 1:00


Re: Opinie nt.nauczania jęz. obcych dzieci przedszkolnych.

Postautor: Grzegorz_21 » 02 maja 2003, 5:37

Hmmm mysle ze nauczanie dzieci mlodszych jest bardzo dobrym pomyslem. Dzieci lapia jezyk duzo szybciej niz osoby dorosle. Dziecku wystarczy tylko troche kontaktu z jezykiem, a jezeli sie je zainteresuje to pozniej bedzie mialo mniej problemow z nauka tego jezyka. Aczkolwiek nie zawsze jest to az tak bardzo dobrze, poniewaz dzieci z rodzin dwujezycznych czesto mieszaja jezyki. Mowia po zdania po angielsku i pol po polsku.
Grzegorz_21
junior fellow
 
Posty: 141
Rejestracja: 01 sty 1970, 1:00

Re: Opinie nt.nauczania jęz. obcych dzieci przedszkolnych.

Postautor: savant » 03 maja 2003, 6:40

Minus: Ta edukacja jezykowa sporo kosztuje
Plus: Inwestycje w dzieci zwracaja sie przez dlugi czas ale za to w czyms czego nie da sie zamienic na pieniadze.
[url:30n18x2b]http://www.lsc.edu.pl[/url:30n18x2b]
Szkoła językowa - Warszawa Centrum
[img:30n18x2b]http://www.businessrepublic.pl/images/avatar1.gif[/img:30n18x2b]
savant
junior fellow
 
Posty: 221