Organizacja czasu pracy w firmie

Forum do ogólnych dyskusji nt. języka angielskiego

Organizacja czasu pracy w firmie

Postautor: Kassia340 » 09 paź 2018, 10:29

Ostatnimi czasy w miejscu którym pracuję zamówiliśmy nowy system intralogistyczny i muszę wam powiedzieć że sprawdza się znakomicie. Wszystko zapewniła firma https://www.ssi-schaefer.com/pl-pl . Bardzo nowoczesny system obsługuje teraz cały sklep zaś organizacja stoi na najwyższym poziomie. Dodatkowo muszę wam powiedzieć że dużo miejsca zostało zaoszczędzone i można zamówić więcej towaru. Polecam
Kassia340
junior fellow
 
Posty: 122
Rejestracja: 26 paź 2016, 13:11


Re: Organizacja czasu pracy w firmie

Postautor: Polya1982 » 27 paź 2018, 20:33

To fajnie, że skorzystałaś z takiej usługi, która znacząco pomogła rozwinąć się Twojej firmie. To co jeszcze możesz zrobić to zlecić u siebie w firmie audyt finansowy - http://www.glc.pl/audyt. W ten sposób możesz znaleźć potencjał do doskonalenia w firmie, który również może przynieść sporo korzyści. Trzeba korzystać z tego typu okazji i możliwości, żeby firma cały czas się rozwijała i przynosiła coraz większe korzyści.
Polya1982
newbie
 
Posty: 38
Rejestracja: 28 gru 2016, 21:24

Re: Organizacja czasu pracy w firmie

Postautor: monika49 » 17 lut 2019, 16:06

Jeżeli prowadzisz swoją firmę to moze skorzystaj z usługi audytu od https://www.crowe.com/pl/services/audyt ? Jest to coś co stanowcza poprawia jakoś firmy i jej postrzeganie. Znalazłam to niedawno ale sądze, że to bardzo ciekawa usługa.
monika49
greenhorn
 
Posty: 78
Rejestracja: 20 sty 2017, 12:33


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 11 gości