Organizacja czasu pracy w firmie

Forum do ogólnych dyskusji nt. języka angielskiego

Organizacja czasu pracy w firmie

Postautor: Kassia340 » 09 paź 2018, 10:29

Ostatnimi czasy w miejscu którym pracuję zamówiliśmy nowy system intralogistyczny i muszę wam powiedzieć że sprawdza się znakomicie. Wszystko zapewniła firma https://www.ssi-schaefer.com/pl-pl . Bardzo nowoczesny system obsługuje teraz cały sklep zaś organizacja stoi na najwyższym poziomie. Dodatkowo muszę wam powiedzieć że dużo miejsca zostało zaoszczędzone i można zamówić więcej towaru. Polecam
Kassia340
greenhorn
 
Posty: 93
Rejestracja: 26 paź 2016, 13:11


Re: Organizacja czasu pracy w firmie

Postautor: Polya1982 » 27 paź 2018, 20:33

To fajnie, że skorzystałaś z takiej usługi, która znacząco pomogła rozwinąć się Twojej firmie. To co jeszcze możesz zrobić to zlecić u siebie w firmie audyt finansowy - http://www.glc.pl/audyt. W ten sposób możesz znaleźć potencjał do doskonalenia w firmie, który również może przynieść sporo korzyści. Trzeba korzystać z tego typu okazji i możliwości, żeby firma cały czas się rozwijała i przynosiła coraz większe korzyści.
Polya1982
newbie
 
Posty: 26
Rejestracja: 28 gru 2016, 21:24


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 7 gości