pierwsze URODZINY dziecka

Forum do ogólnych dyskusji nt. języka angielskiego

pierwsze URODZINY dziecka

Postautor: santamadonna » 06 sty 2016, 19:04

Witam:) Zbliżają się pierwsze urodziny mojej chrześniaczki i nie wiem jak je zorganizować, co podać ,jakie zabawy, itp. Chce żeby było wyjątkowo;):)Bo to pierwsza moja chrześniaczka więc nie mam doświadczenia. Myślałam o zabawie gdy kładzie się różaniec, pieniążek, chlebek, książkę i kieliszek. Układa się tak by dziecko miało do nich taki sam dostęp po czym usadawia się dzieciątko i patrzy co wybierze. Interpretacja to dzieło wyobraźni , bądź też zrobić prezentacje zdjęć malucha ...co wy na to. Podzielcie się swoimi doświadczeniami:)
santamadonna
newbie

Re: pierwsze URODZINY dziecka

Postautor: candy87 » 02 lut 2016, 13:50

u nas nie wyprawialiśmy, żadnych tego typu zabaw, bo to chyba większa frajda dla dorosłych . Kupiłam za to śliczne dekoracje na roczek i kolorowe baloniki, którymi dzieciaki się bardzo ładnie bawiły i na zdjęciach ładnie wszystko powychodziło . Do tego oczywiście jedzonko i torcik z masy marcepanowej mmniam
candy87
newbie

Postautor: piotrek5467 » 28 mar 2016, 21:37

Wiesz są firmy, które mogą zorganizować takie urodziny np. http://www.dat.edu.pl/urodziny-dla-dzieci/ Chociaż dla tak małego dziecka, to będzie raczej zabawa dla dorosłych niż dzieci.
piotrek5467
greenhorn

Postautor: anli » 18 sie 2016, 7:37

Nie możesz też zapomnieć o prezencie. Może jakiś sorter? Wydaje mi się, że dla dzieciaków w tym wieku to najlepsza zabawka. Tutaj: http://www.urwis.pl/dla-najmlodszych/sortery masz ich największy wybór. Ja najczęściej zabawki zamawiam w sklepie online Urwis, bo mają ich duży wybór w niskich cenach.
anli
junior fellow

Postautor: Fuzz » 05 wrz 2017, 14:02