typowa forma reklamy online to reklamy wizualne, które pojawiają się na stronach internetowych stron trzecich (zwykle te, które są w jakiś sposób powiązane z twoimi treściami lub usługami). Reklamy displayowe ewoluowały od podstawowej formy banerów reklamowych. Obecnie reklamy displayowe są dostępne jako:
Obrazy statyczne - są to Twoje podstawowe banery lub kwadratowe reklamy wyświetlane wokół treści.
Tekst - są to reklamy tekstowe tworzone przez algorytmy w celu dopasowania reklam tekstowych do otaczającej treści.
Pływające banery - poruszają się po ekranie lub unoszą się ponad zwykłą zawartość witryny.
Tapeta - pojawiają się i zmieniają tło strony internetowej, wypełniając całą stronę.
Wyskakujące reklamy - są to nowe okna wyświetlane przed treścią witryny; nowo otwarte okno wyświetla pełną reklamę, aby odwiedzający mogli zobaczyć.
Flash - są to ruchome reklamy, które „flashują” inną treść w przeglądarce.
Wideo - są to małe reklamy wideo, które odtwarzają się automatycznie lub oczekują na odtworzenie filmu przez użytkownika.
Reklamy displayowe są zwykle bardzo przystępne. Jeśli skontaktujesz się bezpośrednio z witryną strony trzeciej, jej stawki będą się różnić w zależności od witryny. Jeśli przejdziesz przez stronę marketingową, obciążą Cię one stawką podstawową. Dlatego warto trafić do administratora takich stron, np. tu
https://ecocom.pl/
Niektóre witryny stron trzecich, takie jak sieć reklamowa Google, umożliwiają kierowanie demograficzne, geograficzne, kontekstowe i / lub behawioralne - wszystkie z nich pomagają dotrzeć do odbiorców, którzy byliby najbardziej zainteresowani twoim produktem lub usługą.