z kim jeździcie na wakacje?

Forum do ogólnych dyskusji nt. języka angielskiego

z kim jeździcie na wakacje?

Postautor: aliweglocja » 12 kwie 2016, 14:02

Hej
Wymarzyłam i wymyśliłam sobie niedawno, że w tym roku muszę polecieć na naprawdę super wakacje. Wybór padł na Teneryfę... Nie jest to tania wyprawa i zdając sobie z tego sprawę chciałam zapytać o jakiegoś dobrego organizatora na którym można polegać. Po prostu jak już tam polecę to chcę być pewna tego, że będę mieszkała w hotelu za który zapłaciłam i pojadę na wszystkie wycieczki o których wcześniej będzie mowa. Ponieważ właściwie zawsze jeździłam na wakacje po Polsce i to na własną rękę, nie mam doświadczenia w poszukiwaniu dobrego biura podróży. A wiem, że rezerwację należy zrobić jak najwcześniej, bo są podobno jakieś dodatkowe zniżki, w jednym biurze na A. widziałam nawet 20% rabatu. Zawsze to zaoszczędzona kasa. Bardzo więc proszę o radę kogoś kto ma w tym temacie jakiekolwiek doświadczenie. Pozdrawiam
aliweglocja
newbie
 
Posty: 3
Rejestracja: 12 kwie 2016, 9:21


Re: z kim jeździcie na wakacje?

Postautor: tinja » 26 kwie 2016, 17:31

Ja w tym roku jadę do Łeby i nie mam żadnych problemów ze zorganizowaniem wyjazdu. Już zarezerwowałam Łeba noclegi na przełom lipca i sierpnia. A jeżeli chodzi o wyjazdy zagraniczne, to wolę samodzielne niż z biurem podróży.
tinja
newbie
 
Posty: 9
Rejestracja: 19 mar 2016, 0:37

Re: z kim jeździcie na wakacje?

Postautor: guziol » 27 kwie 2016, 9:37

ja z mężem, ewentualnie jeszcze jakiś znajomych weźmiemy ale przeważnie jeździmy sami.
Awatar użytkownika
guziol
junior fellow
 
Posty: 334
Rejestracja: 02 sie 2013, 10:52

Re: z kim jeździcie na wakacje?

Postautor: Perream » 27 kwie 2016, 9:53

Ja jeżdze ze znajomymi na wakacje i zawsze sami wszystko organizujemy. Tak jest dużo taniej i wygodniej.
Perream
newbie
 
Posty: 2
Rejestracja: 27 kwie 2016, 9:12

Re: z kim jeździcie na wakacje?

Postautor: ManiaR » 01 cze 2016, 20:51