Cześć wszystkim, mam mały problem i byłbym mega wdzięczny gdyby ktoś mógłby mi pomoc. Moja sytuacja wygląda tak, ż
e mam do wyboru dwie tematyki pracy - metodyka lub językoznawstwo.
Jeśli wybrałbym metodykę to bardzo chciałbym to wyprofilować tak, aby miało to jakieś powiązanie z językiem biznesu tylko czy to moż
liwe? Jeden z wykładowców powiedział mi, ż
e tak, ale szczerze mówiąc ja kompletnie nie mam na to pomysłu.
Jeśli chodzi o językoznawstwo to myślałem nad tematem (znalezionym zresztą na tym forum) colour idioms i wtedy porównać kolory w idiomach z j, angielskiego z tymi z j. polskiego. Myślę, ż
e dałoby to niezłe pole do popisu, ponieważ
moż
na by np. porównać róż
nice i cechy wspólne owych idiomów, a takż
e zrobić badanie (ankietę) jak kolory odbierają polscy i anglojęzyczni studenci. Tylko czy właśnie takim tokiem moż
na iść, pisząc to w aspekcie językoznawstwa? Czy musiałoby być to bardziej jako "rozkładanie" idiomów na czynniki pierwsze?
Z góry dziękuję Wam wszystkim za odpowiedź i pozdrawiam.