Temat moż
e brzmieć np. tak: The influence of gender on motivation in a foreign language classroom lub Gender and its influence on motivation in a foreign language classroom lub Gender difference as a key to understanding pupils'/students' motivation (in a foreign language classroom) lub The teacher as a motivator and the role of gender in a foreign language classroom
W części teoretycznej wszystko na temat motywacji, plan sam się utworzy, gdy weźmiesz do ręki jakąkolwiek książ
kę na ten temat (rodzaje motywacji, co to jest, jakie ma znaczenie w nauczaniu i uczeniu się, sposoby motywowania, czego unikać itp. itd.) Do tego będzie trzeba uwypuklić wszystko co się wiąż
e z płcią czyli np. osobny (pod)punkt dotyczący chłopców i dziewczyn.
Do tego będzie trzeba sobie wymyślić jakąś tezę czyli coś co chemy udowodnić/zbadać/obalić np. w Twoim przypadku "Czy płeć ma wpływ na motywację" i wtedy próbujesz udowodnić/obalić, ż
e np. nauczyciel powinien uwzględniać płeć przy motywowaniu, ż
e powinien odpowiednio dobierać sposoby motywacji (materiały, metody uczenia, podejście do ucznia itp.) Badania najłatwiej w tym przypadku przeprowadzić za pomocą ankiety. No i standardowo do szukania materiałów books.google.com, findarticles.com, google, biblioteka, księgarnia. Co do tytułów książ
ek to bierzesz jedną obojętnie jaką dotyczącą metodyki i patrzysz z tyłu na bibliografię (z jakich książ
ek korzystał autor), jeśli je zdobędziesz to znów patrzysz na ich bibliografię itd. Oczywiście przy pisaniu takiego tematu będzie trzeba takż
e szukać materiałów w książ
kach z psychologii.
Wskocz tutaj na dobry początek:
http://www.investigacion-psicopedagogic ... t_3_31.pdfTo chyba tyle.
Pozdrawiam!