nauczyciel angielskiego za granicą

anglistyka, lingwistyka, NKJO, prace magisterskie, prace licencjackie, uczelnie

nauczyciel angielskiego za granicą

Postautor: Nienna91 » 10 sty 2013, 16:34

Witam. Jestem studentką filologii angielskiej Uniwersytetu Śląskiego, profil: nauczycielski. Od pewnego czasu myślę nad pracowaniem jako nauczyciel, lecz chciałabym to robić za granicą. Oczywiście w krajach anglojęzycznych nie miałoby to większego sensu;) ale myślałam nad resztą świata;) Czy ktoś się orientuje, czy nasze studia są honorowane za granicą? Kiedy przeszukiwałam sieć często wyskakiwały mi informacje na temat zdania egzaminu TOEFL, posiadanie takiego certyfikatu jest dobrze widziane za granicą. Nie mogłam natomiast znaleźć informacji na temat tego czy Polskie uczelnie liczą się za granicą. Czekam na odpowiedzi osób dobrze poinformowanych w tym zakresie:)
Pozdrawiam,
Natalia
Nienna91
 


Re: nauczyciel angielskiego za granicą

Postautor: xeo » 15 sty 2013, 15:17

Zrób papierek pt. CELTA/CELTYL/DELTA, które są na pewno rozpoznawalne i uznane na świecie.
xeo
Site Admin | Redakcja angielski.edu.pl
 
Posty: 3320
Rejestracja: 22 kwie 2003, 9:26

Re: nauczyciel angielskiego za granicą

Postautor: remiii » 22 sty 2013, 18:32

W Niemczech nauczyciele studiują i nauczają dwa kierunki. Należ…y zrobić Zeugnisbewertung / Gleichstellung zdać egzamin państwowy ze znajomości języka nimieckiego, egzamin na Beamter (urzędnika publicznego). Czyli szczerze wysokie progi, lepiej ma kelner, fryzjer, inż…ynier i ekonomista:)
Oczywiście w każ…dym landzie moż…e być trochę inaczej.
remiii
 

Re: nauczyciel angielskiego za granicą

Postautor: souku » 05 lip 2013, 10:04

Study hard, today I want to tell you is that we have some very good drive, no matter what type of computer you are, we will provide you with one of the most advanced optical asus Blu-ray BD-RE/RW Writer for your laptop.
souku
 

Re: nauczyciel angielskiego za granicą

Postautor: a.paryz » 19 lis 2013, 20:35