List formalny z angola blagam ratujcie!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Krótkie teksty bądź pojedyncze zdania, które nie są zadaniem domowym.

Re: List formalny z angola blagam ratujcie!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Postautor: Visitor » 30 lis 2005, 18:07

List formalny z j angielskiego!!!!!!!

Zakupiles ostatnio produkt od firmy zagranicznej zajmujacej sie sprzedaza wysylkowa. Niestety produkt ten nie spelnil twoich oczekiwan. Napisz rekalamacje w ktorej:

- opiszesz okolicznosci zakupu
-podasz dwa powody swojej reklamacji
-wyjasnisz co uczyniles juz w tej sprawie
-podasz dwie obcje rozwiazania, jakiego oczekujesz

pamietaj o zachowaniu odpowiedniej formy i stylu listu. list powinien miec 120-150 slow
Visitor
 


Re: List formalny z angola blagam ratujcie!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Postautor: Visitor » 02 lis 2006, 17:10

i tak po prostu liczysz ze ktos napisze to za ciebie??? wolne zarty. ewentualnie mozna poprawic bledy, ale nie licz na to,ze ktos bedzie odrabial za ciebie prace domowa. takim sposobem nigdy sie nie nauczysz jezyka. a wiedz, ze gdybys sam probowal to napisac, to zawsze cos w glowie ci zostanie, nawet jezeli mialbys to tlumaczyc slowo w slowo ze slownika.
Visitor
 

Re: List formalny z angola blagam ratujcie!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Postautor: Visitor » 12 lut 2007, 22:06

Hej, zajrzalam tu i zauważ…yłam poruszony wątek
też… mam do napisania kist formalny ,ale temat dowolny
nie bardzo wiem czy ta reklamacja jest ok pewnie jest tysiąc błędów....mam nadzieje ,ze mi pomozecie ....;) wkleje od :
Dear Sir,

I am writing to complain about clothes from your net shop.

Firstly of all jeans and shoes was send with very big (22 days) delay. What is more they are in bad colour an size. I was very upset when my clothes were arrived in awful estate.

Nowadays, I look forward to your replying within 14 days and hope this matter can be sorted out quickly.


Yours faithfully,


jest krociutkie bo nauczyciel kazał na tyle słow
Visitor
 

Re: List formalny z angola blagam ratujcie!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Postautor: Visitor » 13 lut 2007, 0:31

Witaj,

Długi rzeczywiście nie jest. Zmiany duż…ymi literami.

Dear Sir,

I am writing to complain about THE clothes from your net shop.

(FIRST of all,) THE jeans and shoes wERE senT with A very LONG (22 days) delay. What is more, they are in A WRONG colour anD size. (I was very upset when my clothes arrived in SUCH AN awful estate.)

I NOW EXPECT YOU to REPLY within 14 days and hope THAT this matter can be RESOLVED quickly.

Yours faithfully,

I jeszcze treść:
- an awful state to uszkodzenia/zabrudzenia/wymięcie itp., ale raczej nie zły rozmiar czy kolor. Czy jesteś pewna, ż…e umieściłaś wszystkie zadane informacje? (zakładam, ż…e w zadaniu jest ich spis);
- skoro to list z reklamacją, to czego włlaściwie się domagasz: zwrotu pieniędzy/wymiany rzeczy? (też… powinno być podane, jeśli nie, powinnaś wymyśleć, inaczej list jest niekompletny);
- zdania w nawiasach, nawet poprawione, mają sens kiedy dodasz jakiś akapit o uszkodzeniach, inaczej lepiej je usunąć;
I to chyba wszystko.

Pozdrawiam,

hayden
Visitor
 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 0 gości