Prosze przetłumaczcie mi to;(

Krótkie teksty bądź pojedyncze zdania, które nie są zadaniem domowym.

Re: Prosze przetłumaczcie mi to;(

Postautor: Visitor » 10 sty 2006, 23:00

Bardzo prosze o wytłumaczenie tego tekstu na język angielski:

Na tym zdjęciu widać ulice w prawdopodobnie duż…ym mieście. Na ulicy jedzie bardzo duż…o samochodów, z których utworzył się korek. Są tam samochody osobowe, autobusy i taxówki.Wszystkie samochody jadą w jednym kierunku. Jest duż…y ruch co utrudnia jazdę. Na ulicy widać napis AUTOBUS. Bo bokach znajdują się prawdopodobie jakieś sklepy lub budynki. Po dwóch stronach ulicy porusza się duż…o ludzi. Po bokach widać również… drzewa i latarnie. Z lewej strony widać flage Amerykańską. Panuje wielki chaos. Jest ładna pogoda gdyż… prawdopodobnie jest słonecznie i ciepło.
Visitor

Re: Prosze przetłumaczcie mi to;(

Postautor: Visitor » 11 sty 2006, 13:39

ok, let's try...

In the picture you can see some streets in a presumably big city. In a street there are lots of cars that have created a traffic jam. There are passenger cars, buses and cabs. All cars are going in the same direction. The traffic is heavy, which makes driving difficult. You can see BUS written on the road. On the sides there are probably some shops or buildings. On both sides of the road there are many pedestrians. On the sides you can also see trees and lanterns. On the left you can see an American flag. It is very chaotic. The weather is nice because it is probably sunny and warm.
Visitor