Proszę o pomoc w napisaniu listu po niemiecku....

Krótkie teksty bądź pojedyncze zdania, które nie są zadaniem domowym.

Re: Proszę o pomoc w napisaniu listu po niemiecku....

Postautor: xotherx » 08 lut 2006, 10:01

Muszę napisac list po niemiecku (do przyjaciela w niemczech) a nie mam o tym zielonego pojęcia. List musi zawierać od 120 do 150 słów i podpunkty:
- co robiłem w dni powszednie a co robiłem w weekendy
-z kim się spotykałem
-gdzie wyjechałem , z kim , i jakim pojazdem
-zaproponuj niemieckiem znajomemu wspólną formę spędzenia czasu
Bardzo bym prosiła o pomoc...bo niemiecki nie jest moją mocną stroną
xotherx
newbie
 
Posty: 2
Rejestracja: 08 lut 2006, 0:00


Re: Proszę o pomoc w napisaniu listu po niemiecku....

Postautor: xotherx » 08 lut 2006, 11:42

Kochana Anno!

Na początku mojego listu pozdrawiam cię serdecznie. Przepraszam, ż…e nie pisałam ale byłam bardzo zajęta. Otóż… jak wiesz ja miałam teraz ferie i wraz z Magdą Arkiem i Mateuszem postanowiliśmy wybrać się w góry. Jechaliśmy tam pociągiem z grupą wspaniałych ludzi w naszym wieku, którzy jak się okazało będą w tym samym schronisku co my (Jak zawsze mamy szczęście). W dni powszednie jeździłam na nartach i snowboardzie. Gdy po całym dniu szaleństw na stoku wracałam do schroniska marzyłam już… tylko o kubku gorącej czekolady. W weekendy chodziłam na łyż…wy i oczywiście do kościoła. Wieczorami spotykałam się z naszymi znajomymi z pociągu w dyskotece. Szkoda, ż…e byłaś chora i nie mogłaś pojechać z nami. Ale mam nadzieje, ż…e na wakacje wybierzemy się gdzieś razem.
Gorąco pozdrawiam
Twoja Daria.


oczywiscie jak jakieś słówka nie będą ci pasować w tłumaczeniu to je zmień z góry dziękuje za uratowanie mnie
xotherx
newbie
 
Posty: 2
Rejestracja: 08 lut 2006, 0:00

Re: Proszę o pomoc w napisaniu listu po niemiecku....

Postautor: Visitor » 15 lut 2006, 19:00

Oto Twoje tlumaczenie:

Liebe Anna,

erst moechte ich Dich herzlich begruessen. Entschuldige mich bitte, dass ich nicht geschrieben habe, aber es war so viel los. Du weiss doch, dass ich, Magda, Arek und Mateusz zusammen waehrend der Ferien in die Berge fahren wollten. Gleich in dem Zug, lernten wir eine Grupe von netten Leuten in unserem Alter kennen. Es stellte sich heraus, dass sie auch in unserer Jugendherberge uebernachten werden (ein Glueck wie immer). Waehrend der Woche fuhr ich Schie und Snowboard. Nach dem ganzen Spass am Ende des Tages traeumte ich nur von einer Tasse mit heiser Schocolade. Am Wochenende furh ich Schlittschue und natuerlich ging ich in die Kirche. Abends traffen wir unsere neue Freude aus dem Zug in der Discothek. Es ist wirklich schade, dass Du krank warst und nicht mit uns hier sein konntest. Ich habe aber eine Hoffnug, dass wir in den Sommerferien doch noch irgendwo zusammen fahren.

Herzliche Gruesse,
Deine Daria

Pozdrowienia
Visitor
 

Re: Proszę o pomoc w napisaniu listu po niemiecku....

Postautor: Visitor » 16 lut 2006, 22:20

Liebe Anna,

zuerst mż˛chte ich Dich herzlich grżż–en. Entschuldige bitte, dass ich nicht frżher geschrieben habe, aber es war so viel los! Du weiż–t doch, daż– ich zusammen mit Magda, Arek und Mateusz wżĄhrend der Ferien in die Berge fahren wollte. Gleich im Zug lernten wir eine Grupe von netten Leuten in unserem Alter kennen. Es stellte sich heraus, daż– sie auch in unserer Jugendherberge żbernachten werden (ein Glżck wie immer). WżĄhrend der Woche fuhr ich Ski und Snowboard. Nach dem ganzen Spaż– am Ende des Tages trżĄumte ich nur von einer Tasse heiż–er Schokolade. Am Wochenende fuhr ich Schlittschuhe und ging natuerlich auch in die Kirche. Abends trafen wir unsere neuen Freude aus dem Zug in einer Discothek. Es ist wirklich schade, daż– Du krank warst und nicht mit uns hier sein konntest. Ich hoffe aber, daż– wir in den Sommerferien doch noch irgendwo zusammen hin fahrenn kż˛nnen.

Herzliche Gruesse,
Deine Daria
Visitor
 

Re: Proszę o pomoc w napisaniu listu po niemiecku....

Postautor: Visitor » 18 lut 2006, 18:02

BArdzo dziekuję za pomoc i pozdrawiam !!!!
Visitor
 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 0 gości